ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΔΥΟ ΤΕΛΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ- ΠΑΟ

Στα χρόνια της γερμανικής κατοχής, αρκετοί ποδοσφαιριστές, φιρμάτοι κι όχι της εποχής, οργανώθηκαν στις αντιστασιακές οργανώσεις. Μπάλα παιζόταν, όμως...