Ο τελικός του Euro, μου άφησε μία αίσθηση βαθιάς χαρμολύπης. Σε μένα (!), ο οποίος από την αρχή δήλωσα ότι είμαι azzurro. Φόλα. Και ξέρω ότι καταθέτω υποκειμενική άποψη.
Καλά πήγε το ευρωπαϊκό του είκοσι που το απολαύσαμε το εικοσιένα. Πολύ καλά πήγε, πολύ καλύτερα απ' ό,τι θα περίμενε κανείς. Δεν λέω πως χορτάσαμε από ποδόσφαιρο...