Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε –λεκτική- επίθεση στον διαιτητή Τάσο Σιδηρόπουλο, μετά το τέλος του κυριακάτικου αγώνα Ολυμπιακού-Άρεως 1-1.
Τελευταίο πρωτάθλημα πριν εμφανιστεί η Παράγκα. Που σημαίνει όργια διαιτησίας γινόντουσαν και πριν στηθεί η οργανωμένη συμμορία που επηρέαζε ξεκάθαρα τα κοράκια.