Δεκαετίες πολλές τους ξέρουμε πολύ καλά τους Σέρβους. Και μας ξέρουν πολύ καλά τα γειτονάκια. Που κάποτε, στα χρόνια του Τίτο, είχαν το πρώτο και πάνω χέρι στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Η Θύρα 7, οι οργανωμένοι του Ολυμπιακού είναι μια οικογένεια με τους Delije, τους οργανωμένους του Ερυθρού Αστέρα. Έχουν ''αδελφοποιηθεί'' Έλληνες και Σέρβοι οπαδοί των δυο ομάδων.
Την προηγούμενη δόση που ο Παναθηναϊκός χρησιμοποιούσε για έδρα το ΟΑΚΑ. Έπαιρναν σε κάθε αγώνα 600 εισιτήρια οι νταήδες της εξέδρας, αυτοί οι 120-170, όχι περισσότεροι, λοχαγοί και επιλοχίες των χούλιγκαν, και τα πουλούσαν για πάρτη τους.
Παιχνίδι μπάσκετ Παναθηναϊκού- ΑΕΚ 89-68 (φώτο) και το ρεσιτάλ το έδωσαν οι χούλιγκάνοι. Και γαμώ την ποίηση οι δικοί σου... Στιχάκια έμμετρα και εύκολα και στον ατάλαντο μουσικό να τα μελοποιήσει.
Βαρβαρότητα ποδοσφαιρική είναι να στέκεται ο άλλος στο αποτέλεσμα. Να κλείνει τα μάτια του στην ποδοσφαιρική μαγεία και στη διάρκεια του παιχνιδιού να αγωνιά μήπως η δική του ομαδάρα δεν κερδίσει.
Το παιχνίδι ΑΕΚ- ΠΑΟΚ ήταν κα-τα-πλη-κτι-κό. Με μια κουβέντα θα προσπαθήσω να πω τη γνώμη μου. Ένα ματς που δεν ανήκει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτό και μόνο αρκεί. Ότι δεν υπάρχει τέτοιος αγώνας στην ατζέντα και δεν εκπροσωπεί το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ο ΠΑΟΚ καταδικασμένος είναι να κυνηγάει τη μοναδική επιτυχία της Ιστορίας του. Να επαναλάβει το νταμπλ της περασμένης σαιζόν. Φορτίο βαρύ που είναι υποχρεωμένος να το κουβαλήσει μέχρι τέλους. Μέχρι το τέλος του τέλους!
Με την ίδια ενδεκάδα που σχεδόν αρίστευσε εναντίον της Τότεναμ ο Ολυμπιακός κατέβηκε στο μαϊμού ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό κι ήταν ένα μάτσο χάλια. Η δικαιολογία που ακούστηκε; Οι παίκτες ήταν... κουρασμένοι. Ασόβαρη κουβέντα. Αστήρικτη.
Δεν έγινε, τελικά, η δίκη για την ''εγκληματική οργάνωση'' του πρωταθλήματος, με τους 28 κατηγορούμενους, μέσα σ' αυτούς και ο Μαρινάκης. Και γιατί να γίνει, να 'χουμε καλό ερώτημα. Γιατί να βιαστούν, δηλαδή. Η υπόθεση εκκρεμεί μόλις επτά χρόνια. Ούτε οκταετία δεν συμπλήρωσε.
Η ΑΕΚ θέλει να κερδίσει τον ΠΑΟΚ κι έχει ειδικούς λόγους. Αντιληπτό. Ο πρωταθλητής ΠΑΟΚ την έχει πάρει δυο φορές στο ΟΑΚΑ, στους τελικούς κυπέλλου 2018 και 2019. Και δεν έχασε (1-1), επίσης εκτός έδρας στο ματς πρωταθλήματος την περασμένη σαιζόν.