Η διαιτησία έσφαξε τον Παναθηναϊκό. Στο ματς με την Ξάνθη. Πράγματι; Ποιος ασχολείται αν έχει δίκηο ο Δώνης που μίλησε ξεκάθαρα για σφαγή. Για αλλοίωση αποτελέσματος.
Κέρδισε ο Ολυμπιακός τον Άρη στη Θεσσαλονίκη. Επόμενο. Ο Ολυμπιακός ήταν καλός, πολύ καλύτερος από τον Άρη. Το σωστό είναι ότι ο Άρης ήταν κακός. Κάκιστος. Ανίκανος όχι να φτιάξει ευκαιρίες για γκολ, ούτε να φτάσει στην περιοχή του αντιπάλου.
Κοντά στο ένα τέταρτο του πρωταθλήματος έξω τα play-off από το γενικό λογαριασμό, έγινε. Μετά, λοιπόν, από τις έξι αγωνιστικές τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει, πέραν από το τι δείχνει το ταμπλώ.
Η Μπάγερν θύμισε την εθνική Γερμανίας στο μουντιάλ του 2014. Το αλησμόνητο 7-1 στο Μπέλο Οριζόντε. Πως χωνεύεται, μου λες, τέτοια συντριβή της Βραζιλιας μέσα στο σπίτι της. Επτά, ρε; Μάλιστα, επτά. Διιεπράχθη το έγκλημα και ακόμα δεν το πιστεύεις.
Ναυάγιο στο Βελιγράδι ο Ολυμπιακός. Δεν στέκεσαι στην ήττα. Το αρνητικό αποτέλεσμα απλά πρόεκυψε. Σημειώνεις την απογοητευτική εμφάνιση στο πιο κρίσιμο παιχνίδι του στην Ευρώπη.
Είναι η περιπτωσάρα. Το όνομα του Ντήντριχ Μάτεσιτς. Δισεκαμμυριούχος ένας πρώην τίποτας. Αυστριακός πολίτης κροατικής καταγωγής ο συνιδρυτής και ιδιοκτήτης του Νο 1 ενεργειακιού ποτού στον κόσμο, του Red Bull.
Η αβάστακτη απογοήτευση για τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Η ανεξήγητη κακή απόδοση του απέναντι σ' έναν χειρότερο αντίπαλο. Η απρόβλεπτη εξέλιξη του παιχνιδιού που λες είχε στηθεί για λογαριασμό του Ολυμπιακού.
Υπόλογος είναι ο Ολυμπιακός όχι γιατί έχασε στο Βελιγράδι. Ούτε γιατί έπαιξε πολύ άσχημα. Εκείνο που γεννάει ερωτηματικά, χωρίς απάντηση προς το παρόν, είναι η συντριβή του από μια ομαδίτσα.
Ελληνική ΠΑΕ, όπως καλή ώρα ο Ολυμπιακός, στους ομίλους του champioans league κάνει στα σίγουρα και με το καλημέρα 25 στο παντελόνι. Εκατομμύρια 25, κι άλλα δέκα από δεξιά κι αριστερά όπως να κάτσουν τα έξι παιχνίδια.