Ήρθε και αυτή η νέα τεχνολογία, του var, δήθεν για να γίνουν τα πράματα πιο αντικειμενικά. Μιλάμε για μια απόλυτη σαχλαμάρα, που όμως είναι παγκόσμια ευτυχώς και δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία.
Το περασμένο Σάββατο στο ματς με το νεοφώτιστο στο πρωτάθλημα Βόλο, ο Ολυμπιακός ήταν κακός. Η νίκη με 5-0 δεν κρύβει την όχι καλή του απόδοση. Συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, να μην κερδίζει ομάδα με ευκαιρίες εντυπωσιακές, όπως να κερδίζει εύκολα και με σκορ μετά από μέτρια εμφάνιση.
Εκεί που έχει φτάσει ο Παναθηναϊκός όποιος μιλάει και δεν λέει τίποτα κάνει κακό. Τα πλαστικά λόγια, οι τσικλόφουσκες του αέρα δεν περνάνε αδιάφορα. Η ομάδα την περασμένη σαιζόν μπήκε στο πρωτάθλημα από τον καπνοδόχο, σαν κλέφτρόνι, παράνομα και παράτυπα, και βέβαια συνεχίζει να 'ναι μαγαζί καταχρεωμένο.
Πρεμιέρα απόψε στο Καραϊσκάκη για τον Ολυμπιακό της Ευρώπης. Τον Ολυμπιακό του champions league, για να τα λέμε όλα. Ηθικόν ακμαιότατον στην ομάδα, και πανέτοιμη αγωνιστικά να αντιμετωπίσει την λονδρέζικη Τότεναμ.
Η μεγάλη ντροπή και η χοντρή ξεφτύλα του Παναθηναϊκού με τη τεσσάρα από την αρειανάρα. Συμφώνησαν όλοι ότι πράγματι διασύρθηκε η παναθηναϊκάρα, και πιο πολύ υπερθεμάτισαν οι βαζέλοι. Πάθαμε χουνέρι αχώνευτο, λένε. Οι παίκτες ρεζίλεψαν την πράσινη φανέλα. Διαφωνώ. Κάθετα και οριζόντια.
Το παρόν και το μέλλον του Παναθηναϊκού περνάει από τον Αλαφούζο. Αρέσει ή όχι αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο καναλάρχης είναι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού.
Την Κυριακή έχει el clasico στο ΟΑΚΑ. Μόνο που πλέον δεν μοιάζει το Παναθηναϊκός- Ολυμπιακός για αναμέτρηση κλασική. Με την παραδοσιακή, τη διαχρονική της αξία μια τέτοια ποδοσφαιρική μάχη. Είναι ένα ντέρμπυ μαϊμού.
Οι ψαγμένοι στον Παναθηναϊκό το πήραν πρέφα με τη μια. Ότι γίνεται παιχνίδι. Ότι δεν χάθηκε τέτοια ευκαιρία στον ακήρυκτο πόλεμο σε βάρος του πιο εύκολου στόχου, δηλαδή του Αλαφούζου. Παιχνίδι βρώμικο, με τη συνέργεια ΜΜΕ κι όχι προς όφελος του Παναθηναϊκού.
Το VAR μπήκε στη ζωή του πρωταθλήματος και η αλήθεια να λέγεται. Δίνει... άλλα αποτελέσματα, διαφορετικά απ' αυτά χωρίς τον ηλεκτρονικό διαιτητή. Αν δεχθούμε ότι αυτός τελικά αποφασίζει κι όχι το κοράκι, όπως συνέβαινε μέχρι το περασμένο πρωτάθλημα.
Ντροπή για τον Παναθηναϊκό η τεσσάρα από τον Άρη. Το μέγα συμπέρασμα από το σύμπαν των ΜΜΕ. Ντροπή και διασυρμός της ιστορικής φανέλας από τη βαρειά ήττα στη Θεσσαλονίκη.