Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 4-0 ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΚΑΙ

Απίστευτη αποκάλυψη, μετά την τεσσάρα του Άρεως στον Παναθηναϊκό. Γνωστοί κύκλοι πολύ κοντά στον καναλάρχη και μεγαλομέτοχο Αλαφούζο προανήγγειλαν εξελίξεις στην ομάδα. Φαιδρό, βέβαια, αλλά κάτι ξέρουν και ξεσκέπασαν την αλήθεια.

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ- ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΕΙΝΑΙ... ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟΣ

ΜΜΕ έχει κι ο ένας κι ο άλλος. Ο ένας είναι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο άλλος ο Γιάννης Αλαφούζος. Ο του ποδοσφαίρου, μάλιστα, ο 62χρονος καναλάρχης είναι πιο ισχυρός επικοινωνιακά από τον 45χρονο του μπάσκετ.
 

ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟΝ... ΦΤΑΙΧΤΗ

Χάνει την Κυριακή ο Παναθηναϊκός στη Θεσσαλονίκη από τον Άρη; Αποτέλεσμα νορμάλ, για να μην πει κανείς ότι είναι έκπληξη να χάσει αυτό το ματς ο γηπεδούχος. Θα την πληρώσει ο Δώνης. Δουλειά κάνουν κάποιοι σχολιογράφοι της ομάδας, δεν κολλάνε μπρίκια.
 

Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΥΣ... ΑΛΛΟΥΣ

Την αλήθεια για τον Ολυμπιακό είπε ξεκάθαρα ο προπονητής του. Πρώτος στόχος είναι το πρωτάθλημα. Η κουβέντα του Πέδρο Μάρτινς έχει διάσταση αποκάλυψης. Καλή κι άγια η Ευρώπη, μια κάποια διακρισούλα στο champions league σύμφωνα με τα κυβικά του Ολυμπιακού, αλλά προέχει η πρωτιά στο χωριό. Στο ντόπιο πρωτάθλημα. Μη ξαναδούμε την πλάτη της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.

Η ΓΑΛΛΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕ, Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ... ΕΧΑΣΕ

Έκπληξη μεγατόννων, λέει. Υπερβολές. Αποκαθήλωση της dream team. Ανοησίες. Σοκ παγκόσμιο στο μπάσκετ η ήττα των ΗΠΑ από την Γαλλία. Προσωπικά, να μου επιτρέψετε να δηλώσω, πως δεν σοκαρίστηκα. Ούτε καν εντυπωσιάστηκα. Και γιατί; Δεν συνέβη κάτι το τρομακτικό και απίθανο και ανεπανάληπτο.

ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ... , ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ!

Είμαι, λέει, δημοκράτης. Είμαι προοδευτικός. Είμαι ανεξάρτητος. Σύμφωνοι. Είσαι πράγματι αυτό που λες ότι είσαι. Χέστηκα! Όπως το λέω. Γιατί; Επειδή ναι μεν πράγματι πιθανόν να είσαι αυτό που λες ότι είσαι, αλλά δεν αποκλείεται να είσαι άχρηστος. Ανίκανος. Λαμόγιο του κερατά.

ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟ... ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΙΝ

Τον ρώτησα αν θα δει απόψε το... Λιχνενστάιν; Και ο δικός σου μου είπε ''Θα δω την εθνική ομάδα... ''. Δεν τον αφήνω εύκολα, του βγαίνω απ' αριστερά. Ναι, αλλά η ελληνική ομάδα παίζει με την ομαδίτσα το δουκάτο, κομητάτο, τέλος πάντων με το ανυπόληπτο ποδοσφαιρικά Λιχτενστάιν.