Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Αυτή την κοροϊδία που επαναλαμβάνεται σε κάθε μεταγραφή ποδοσφαιριστή. Φωτογραφία με την φανέλα της νέας ομάδας του. Της νέας ανώνυμης εταιρείας. Τι να σημαίνει αυτό;
Βάζει το τρίποντο ο Σπανούλης ή ο Μιλουτίνωφ και ο Παπανικολάου. Ο όποιος μπασκετμπωλίστας με τη φανέλα της ομάδας του ή της εθνικής Ελλάδος. Γιατί εγώ ο κανονικός άνθρωπος θα πρέπει να χαρώ αν βάλει το καλάθι, όπως και να λυπηθώ αν το χάσει. Βάζω δύσκολα; Κάθε άλλο.
Αντιπρόεδρος ΠΑΕ της super league έτσι ή αλλοιώς εμπλέκεται στην υπόθεση ξυλοδαρμού του διαιτητή Θανάση Τζήλου. Σύμφωνα μ’ όσα διαρρέουν, ενώ οι έρευνες τις αστυνομίας δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.
Κρυόπλαστο αστείο. Ο ΠΑΟΚ έχασε στην Πάτρα από την Παναχαϊκή διότι δεν τον ενδιαφέρει το κύπελλο. Όλη η δύναμη πυρός της ομάδας είναι στραμμένη στο πρωτάθλημα, που είναι ο υπέρτατος στόχος. Γι’ αυτό, άλλωστε, ο ΠΑΟΚ αδιαφόρησε και για τη διάκριση στο europa league. Γι’ αυτό αποκλείστηκε στην Ευρώπη, επίσης από κατώτερη ομάδα. Επειδή θέλει να αφοσιωθεί μονάχα στο πρωτάθλημα.
Φεύγει από τον ΠΑΟΚ ο Πρίγιοβις και το ερώτημα είναι ποιος θα τον αντικαταστήσει. Μια τέτοια κουβέντα έχει την αξία της αν αυτοί που συζητούν συμφωνούν στην απλή και μεγάλη αλήθεια. Ότι ο Πρίγιοβιτς ήταν ένας ξένος στον ΠΑΟΚ. Κι όχι γιατί είναι αλλοδαπός. Και Έλληνας ποδοσφαιριστής, ο κάθε ποδοσφαιριστής, στην κάθε ΠΑΕ, είναι ξένος. Σήμερα, δηλαδή, είναι εδώ, αύριο κάπου αλλού.
Κρίσιμες, λέει, ώρες στο θέμα της μεταγραφής του Σέρβου Αλέκου, από τον ΠΑΟΚ σε κάποια ομάδα της Σαουδικής Αραβίας. Κάπου στα ηρωικά χώματα που έδρασε ο Λώρενς της Αραβίας. Υπερβολές, για να μην πούμε κάτι άλλο. Γιατί είναι «κρίσιμες», και γιατί να είναι «κρίσιμες» οι ώρες μέχρι το σημερινό ραντεβού του Πρίγιοβιτς με τον Ιβάν Σαββίδη.
Μη λέμε πολλά. Το πράμα είναι ξεκάθαρο, για όσους γνωρίζουν που βρίσκεται η έρευνα στο θέμα του ξυλοδαρμού του διαιτητή Θανάση Τζήλου. Τα ΜΜΕ γράφουν πολλά, και το χειρώτερο είναι πως λένε τα ίδια και τα ίδια. Επαναλαμβάνουν τα ίδια, Δεν θέλει πολλά η ουσία του πράγματος, που είναι η εξής:
Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς είναι ο πρώτος ποδοσφαιριστής που ήρθε στην ΑΕΚ, από την πρώην Γιουγκοσλαβία. Συνέβη το 1977 και ο κατά γενική εντύπωση Σέρβος, όμως στην πραγματικότητα Βόσνιος «Ντούσκο» έπαιξε τέσσερα χρόνια στην ΑΕΚ, με την οποία «ταυτίστηκε» και ως προπονητής.
Όχι άλλα... “μηνύματα”! Δεν τα αντέχω, μου προκλούν διάρροια, τουλάχιστον. Μόνον στην Ελλάδα, ναι, μόνον στην Ελλάδα την στήνουν σε διαιτητές και τους κοπανάνε οι γνωστοί άγνωστοι. Σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης, ούτε στην Ανατολική πλευρά της ηπείρου μας, και ο αρμόδιος υφυπουργός βρίσκει την… ευκαιρία να στείλει “μήνυμα”. Όχι άλλο μήνυμα, λυπηθείτε με!
Ένας ακόμα Σέρβος στην ΑΕΚ. Μια ακόμα αποτυχημένη μεταγραφή; Άγνωστο! Ούτε μπορεί κανένας να προβλέψει αν ο μέσος του Ερυθρού Αστέρα Βελιγραδίου Νέναντ Κρίστιτσιτς, θα “πιάσει” που λέμε. Είναι τζογαδόρικη ηλιθιότητα να ποντάρει κανείς έστω κι ένα ευρώ, σχετικά με την τύχη του Κρίστιτσις. Η όποια αγοραστική αξία του δεν βοηθάει στη σχετική πρόβλεψη.