Τραίνο ασταμάτητο ο ΠΑΟΚ. Πορεία εκπληκτική σε παραγωγή αποτελεσμάτων. Βαθμολογική συγκομιδή που ταιριάζει σε πρωταθλητή χωρίς αντίπαλο. Αήτηττος, 15 νίκες, μονάχα μια ισοπαλία. Με συνέπεια να βρίσκεται μπροστά 8 βαθμούς, παρ’ ό,τι ξεκίνησε με μείον δυο. Ποτέ άλλοτε στην Ιστορία του ο ΠΑΟΚ δεν είχε δείξει πιο αξιόπιστη παρουσία στο πρωτάθλημα.
Για μια φορά ακόμα ο ΠΑΟΚ δεν ικανοποίησε με την απόδοση του. Παρ’ ό,τι δεν βρήκε αντίσταση στην Τούμπα από τον φουκαρά Πανιώνιο. Ποιος, όμως, περιμένει σήμερα το ρεσιτάλ ποιοτικού ποδοσφαίρου από τον… καταδικασμένο να κυνηγήσει πάση θυσία την κούπα ΠΑΟΚ; Ούτε οι οπαδοί του, ούτε κι αυτός ο προπονητής του πρωτοπόρου στη βαθμολογία.
Που είναι ο Πρίγιοβιτς; Σίγουρα δεν ήταν στην ενδεκάδα του ΠΑΟΚ, τόσο στο 3-0 εκτός έδρας με τον Αστέρα, όσο και στο 3-0 της Τούμπας, χθες με τον Πανιώνιο. Μήπως, τελικά, η ''απώλεια'', μάλιστα η εκτός προγράμματος, η μη αναμενόμενη του πρώτου σκόρερ του πρωταθλήματος ωφέλησε το φαβορί του πρωταθλήματος; Γιατί, όχι.
Αναφέρω γεγονός. Πριν από 7,5 χρόνια για κάποιες μέρες οι φυλλάδες κυκλοφορούσαν με 3-4 σελίδες (!), την μία πίσω από την άλλη, με τους διαλόγους επώνυμων συμβούλων της ΕΠΟ, ιδιοκτητών ΠΑΕ, διαιτητών και παρατραχάμενων της πιάτσας. Φοβερά πράγματα. Είτε συνομιλούσαν στα κινητά τους με συνθηματικά, είτε χωρίς να υπολογίζουν αν τους καταγράφει ο μέγας κοριός της ΕΥΠ.
Όταν μια ομάδα παίζει όπως η χθεσινή ΑΕΚ στα Γιάννενα, τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Ούτε τον πιο κακό… εαυτό της. Μια τέτοια κουβέντα λέγεται, έχει το νόημα της, διότι στο ποδόσφαιρο ο Νο 1 αντίπαλος κάθε ομάδας είναι η… ίδια η ομάδα. Πρώτα δίνει εξετάσεις σε σύγκριση τα δικά της κυβικά και μετά δείχνει τα δόντια της στον αντίπαλο.
Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ο Άρης καθάρισε 3-0 εκτός έδρας την Λαμία. Και χθες στου Χαριλάου ο Άρης αφού γλύτωσε την ήττα, τελικά κέρδισε μόλις 1-0 με γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο των καθυστερήσεων.
Το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμα. Άρα, ο ΠΑΟΚ πιθανόν να αυξήσει τη διαφορά των 8 πόντων από τον Ολυμπιακό. Όπως και, τελικά, να το χάσει. Να το πάρει ο Ολυμπιακός. Όλα γίνονται, όταν μέχρι σήμερα παίχτηκε το μισό μόνο πρωτάθλημα.
Με νίκη στην Ξάνθη ξεκίνησε το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός κι εκείνο το εκτός έδρας τρίποντο τον έβαλε για τα καλά στην θαυμαστή πορεία στη συνέχεια. Ποιος το περίμενε; Κανένας! Ομάδα «προδομένη», εγκαταλελειμμένη από τον μεγαλομέτοχο της, με ρόστερ… ανάγκης και μείον 6 βαθμούς στο ξεκίνημα έφτασε να εξελιχθεί σε πρωταγωνίστρια στο πρωτάθλημα και να διεκδικεί έξοδο στην Ευρώπη. Το επίτευγμα.
Και τώρα, εδώ και ένα τέταρτο της ώρας τουλάχιστον, ο ΠΑΟΚ τρέχει και δεν φτάνει. Να καλύψει το κενό του σκόρερ της ομάδας που την έκανε για τα αραβικά εμιράτα. Ζόρικα τα πράγματα.