Το 1995 και το 1996 ο Παναθηναϊκός του Βαρδινογιάννη παίρνει το πρωτάθλημα. Ε, δεν το άντεξε άλλο ο Κόκκαλης και κατέβηκε διαδηλωτής στο πεζοδρόμιο. Με καταγγελίες φόρα παρτίδα ότι ο Παναθηναϊκός κερδίζει με την αβάντα της διαιτησίας.
Μιλάνε τα γεγονότα. Η αλλαγή ιδιοκτησίας σε μία εταιρεία ποδοσφαιρική δεν προϋποθέτει σίγουρα την… αλλαγή. Την ελπίδα. Μία καλύτερη εποχή. Μιλάνε τα γεγονότα.
Τα κόζα μιλάνε μόνα τους. Σιγά που θα περιμένουμε τον μάγο ή τον βοηθό προφήτη για να μας πει τη συνέχεια του έργου. Φως φανάρι η δουλειά. Είμασταν, είμαστε και δεν ξεφεύγουμε ποτέ από τα σκατά. Τι, δηλαδή; Να πεθάνουμε, να σταματήσουμε να υπάρχουμε.
Διακόπηκε για κανά πεντάλεπτο το παιχνίδι Πανιώνιος – ΠΑΟΚ 0-1, διότι μετά το γκολ έφυγε μια φωτοβολίδα από την πλευρά των παοκτσήδων προς την πλευρά των οπαδών του Πανιωνίου. Για ποιο λόγο; Για το γνωστό λόγο. Είμαστε κι εμείς εδώ, μη μας λησμονάτε.
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, οι δυο μεγάλοι. Το παραμύθι. Να, μια από τις πρώτες μεγάλες αλήθειες που έβγαλε ο αποδυτηριάκιας από το 1983. Δεν υπάρχουν μεγάλοι στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όπως δεν υπάρχουν μεγάλα κόμματα. Μιλάει ο αποδυτηριάκιας. Της λαμογιάς είναι όλοι. Της αρπακτής. Πώς θα αρπάξουν. Όχι πώς θα κτίσουν. Πώς θα δημιουργήσουν. Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα.
Ολυμπιακός – Λεβαδειακός, πρεμιέρα πρωταθλήματος στο Καραϊσκάκη. Γιατί να πάει στο γήπεδο ο άλλος; Γιατί να δει το ματσάκι από την τηλεόραση. Ποιο ποδόσφαιρο να παρακολουθήσει. Ενενήντα λεπτά να ψάχνει το γκολ μόνο ο Ολυμπιακός. Απέναντι αντιπάλου που προσπαθεί μόνο να μην το φάει. Αυτό το θέαμα δεν είναι ποδόσφαιρο.
Με το πέναλτυ μαϊμού, λέει, ο ΠΑΟΚ κέρδισε 1 . 0 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος τον Αστέρα στην Τούμπα. Άρα! Βγήκε το συμπέρασμα. Ο ΠΑΟΚ είναι στο κόλπο.. Επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες πως την έχει φτιαγμένη τη δουλειά με τη διαιτησία.
Σύμφωνα με τα κατευθυνόμενα ρεπορτάζ, σ’ αυτήν την «σκοτεινή» υπόθεση της αλλαγής(;) ιδιοκτησίας στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όλα πάνε… καλά και, πάντα με την παπαγαλία η ομάδα θα επιστρέψει στην ομαλότητα. Στη κανονικότητα.
Δεν είναι οι δύο νίκες που πήρε ο Παναθηναϊκός στο πρωτάθλημα. Δύο αγώνες, τέσσερα γκολ και έξι παλληκαρίσιους βαθμούς. Είναι η μεγάλη ΑΛΗΘΕΙΑ που βγαίνει απ’ αυτόν τον παρθένο, τον νεανικό Παναθηναϊκό. Με ποδοσφαιριστές που δύσκολα θα τους έδινε φανέλα η ΚΑΘΕ ομάδα της κατηγορίας. Γιατί είναι παίκτες χωρίς προηγούμενα χιλιόμετρα στο πρωτάθλημα.
Χωρίς συζήτηση, ό,τι πιο υγιές και καθαρό υπάρχει σήμερα στο πρωτάθλημα είναι ο Παναθηναϊκός. Η νεανική ομάδα του χρεοκοπημένου Παναθηναϊκού. Η κουλωμένη συμμορία των πιτσιρικάδων του αποτυχημένου μεγαλομετόχου Αλαφούζου.