ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΨΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ

Το 1995 και το 1996 ο Παναθηναϊκός του Βαρδινογιάννη παίρνει το πρωτάθλημα. Ε, δεν το άντεξε άλλο ο Κόκκαλης και κατέβηκε διαδηλωτής στο πεζοδρόμιο. Με καταγγελίες φόρα παρτίδα ότι ο Παναθηναϊκός κερδίζει με την αβάντα της διαιτησίας.

ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ

Τα κόζα μιλάνε μόνα τους. Σιγά που θα περιμένουμε τον μάγο ή τον βοηθό προφήτη για να μας πει τη συνέχεια του έργου. Φως φανάρι η δουλειά. Είμασταν, είμαστε και δεν ξεφεύγουμε ποτέ από τα σκατά. Τι, δηλαδή; Να πεθάνουμε, να σταματήσουμε να υπάρχουμε.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!

Διακόπηκε για κανά πεντάλεπτο το παιχνίδι Πανιώνιος – ΠΑΟΚ 0-1, διότι μετά το γκολ έφυγε μια φωτοβολίδα από την πλευρά των παοκτσήδων προς την πλευρά των οπαδών του Πανιωνίου. Για ποιο λόγο; Για το γνωστό λόγο. Είμαστε κι εμείς εδώ, μη μας λησμονάτε.
 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ''BIG FIVE''

Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, οι δυο μεγάλοι. Το παραμύθι. Να, μια από τις πρώτες μεγάλες αλήθειες που έβγαλε ο αποδυτηριάκιας από το 1983. Δεν υπάρχουν μεγάλοι στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όπως δεν υπάρχουν μεγάλα κόμματα. Μιλάει ο αποδυτηριάκιας. Της λαμογιάς είναι όλοι. Της αρπακτής. Πώς θα αρπάξουν. Όχι πώς θα κτίσουν. Πώς θα δημιουργήσουν. Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ… ΜΙΚΡΕΣ!

Ολυμπιακός – Λεβαδειακός, πρεμιέρα πρωταθλήματος στο Καραϊσκάκη. Γιατί να πάει στο γήπεδο ο άλλος; Γιατί να δει το ματσάκι από την τηλεόραση. Ποιο ποδόσφαιρο να παρακολουθήσει. Ενενήντα λεπτά να ψάχνει το γκολ μόνο ο Ολυμπιακός. Απέναντι αντιπάλου που προσπαθεί μόνο να μην το φάει. Αυτό το θέαμα δεν είναι ποδόσφαιρο.

ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝΕ ΟΙ ΛΑΣΠΕΣ

Με το πέναλτυ μαϊμού, λέει, ο ΠΑΟΚ κέρδισε 1 . 0 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος τον Αστέρα στην Τούμπα. Άρα! Βγήκε το συμπέρασμα. Ο ΠΑΟΚ είναι στο κόλπο.. Επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες πως την έχει φτιαγμένη τη δουλειά με τη διαιτησία.

ΓΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΥΝΔΥΝΟΣ Ο ΠΑΙΡΟΖ!!!

Σύμφωνα με τα κατευθυνόμενα ρεπορτάζ, σ’ αυτήν την «σκοτεινή» υπόθεση της αλλαγής(;) ιδιοκτησίας στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όλα πάνε… καλά και, πάντα με την παπαγαλία η ομάδα θα επιστρέψει στην ομαλότητα. Στη κανονικότητα.

ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!

Δεν είναι οι δύο νίκες που πήρε ο Παναθηναϊκός στο πρωτάθλημα. Δύο αγώνες, τέσσερα γκολ και έξι παλληκαρίσιους βαθμούς. Είναι η μεγάλη ΑΛΗΘΕΙΑ που βγαίνει απ’ αυτόν τον παρθένο, τον νεανικό Παναθηναϊκό. Με ποδοσφαιριστές που δύσκολα θα τους έδινε φανέλα η ΚΑΘΕ ομάδα της κατηγορίας. Γιατί είναι παίκτες χωρίς προηγούμενα χιλιόμετρα στο πρωτάθλημα.

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!

Χωρίς συζήτηση, ό,τι πιο υγιές και καθαρό υπάρχει σήμερα στο πρωτάθλημα είναι ο Παναθηναϊκός. Η νεανική ομάδα του χρεοκοπημένου Παναθηναϊκού. Η κουλωμένη συμμορία των πιτσιρικάδων του αποτυχημένου μεγαλομετόχου Αλαφούζου.