Δεν το άκουσα καλά αυτό με τον Τσέχο κυνηγό που πήρε η ΑΕΚ, στο όνομα Τόμας Πέκχαρτ. Το παλληκάρι ζήτησε να μπει όρος στο συμβόλαιό του ότι θα δικαιούται για πάρτη του ένα άλφα έξτρα μπόνους στην περίπτωση που αναδειχθεί πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος.
Πόσοι Γκουαρδιόλα υπάρχουν σήμερα; Φοβερό! Να μην κυκλοφορούν τουλάχιστον 20 πρώτης γραμμής προπονητές στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Έστω, δέκα. Σε κανένα άλλο επαγγελματικό σώου, π.χ. στο σινεμά, στη μουσική δεν υπάρχει τέτοια φτώχεια προσώπων.
Στη λαίλαπα του Κόκκαλη που σηκώθηκε από το 1996 δύο φορές ο Παναθηναϊκός πήγε κόντρα. Τα γεγονότα μιλάνε. Νταμπλ πήρε η ομάδα το 2004 και το 2010. Είναι επόμενο στους οπαδούς του Παναθηναϊκού να λειτουργούν οι μνήμες.
Τίποτα καινούργιο δεν είπε ο Άγγελος Αναστασιάδης γι' αυτούς που έχουν ζήσει από πολύ κοντά τον ΠΑΟΚ στα χρόνια του Ιβάν Σαββίδη. Και δεν είναι δύο-τρεις αυτοί, είναι κάμποσοι που τα τελευταία τέσσερα χρόνια είχαν μια πολύ κοντινή, πολύ εσωτερική σχέση με την ομάδα.
Ο οπαδός δεν σηκώνει την άσχημη κουβέντα για την ομαδάρα του. Από κανέναν. Όχι μόνον ο αντίπαλος δεν έχει δικαίωμα να σχολιάσει όπως γουστάρει την ομαδάρα του οπαδού, αλλά και κάποιος τρίτος, όπως και ένας δημοσιογράφος. Έτσι πάει.
Τι να μας πει ο Αναστασιάδης, που επί των ημερών του ο ΠΑΟΚ έδειξε σημάδια διάλυσης και παρακμής, είναι μια πρώτη, πολύ βολική προσέγγιση στα λόγια σήμερα του προπονητή. Πράγματι μ' αυτόν ο ΠΑΟΚ την περασμένη σαιζόν έφθασε να περνάει 5 βαθμούς τον Ολυμπιακό, τον οποίον μάλιστα είχε κερδίσει στο Καραϊσκάκη.
Δεν το δέχομαι με τίποτα ότι ο κάποιος Κοντονής Σταύρος έχει βάλει στο σημάδι τον Παναθηναϊκό. Δεν θα το έκανε ποτέ ο συριζαίος ακόμα κι όταν ήταν ο πιο μισητός εχθρός του βάζελου.
Ο φουκαράς ο πατριάρχης μας σε ποιον να πρωτοδώσει τις ευχές του. Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση του κυρίου Βαρθολομαίου, παραμονές του ντέρμπυ Ολυμπιακού-ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη. Σα να το έχουν παραξηλώσει τα αφεντικά των ΠΑΕ.
Αυτά που είδαμε στα Περιβόλια των Χανίων δεν τα συναντάς ούτε σε ομάδα γειτονιάς, σε κάποια μικτή καφενείων. Μόνο σε γήπεδα ξερά, χωρίς χορταράκι, όταν παίζουν ψησταριές και μπυραρίες.