Γιατί έχασε, μάλιστα με το βαρύ 3-0, ο Ολυμπιακός από την Άρσεναλ, στη μεγάλη βραδυά της πρόκρισης μπροστά στους οπαδούς του στο Καραϊσκάκη. Επειδή όλα, σχεδόν όλα, ήταν υπέρ του Ολυμπιακού. Γι' αυτό.
Μία ακόμα τριάρα στον Ολυμπιακό, σε παιχνίδι τσάμπιονς ληγκ του 2015. Αυτή τη φορά, πάλι στο Καραϊσκάκη, από την Άρσεναλ. Αυτή τη φορά το χάρηκαν περισσότερο οι βάζελοι. Επειδή η ήττα του πρωταθλητή του στέρησε την πρόκριση.
Η απόλυτη αστειότητα. Νέα αρχή, λένε, στον ΠΑΟΚ με Βεζυρτζή και Κούδα. Δεν το λένε σαν ανέκδοτο, ούτε να κάνουν πλάκα. Μιλάνε σοβαρά και απευθύνονται σε τρόμπες. Ότι ο Ιβάν Σαββίδης μετά από 3,5 χρόνια στον ΠΑΟΚ αποφάσισε να κάνει... νέα αρχή.
Μεγάλη είδηση. Ο Ολυμπιακός κατάφερε να φάει τρία γκολ από την τελευταία ομάδα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, τον Πανθρακικό. Κανένα πρόβλημα για τον πρωταθλητή που στην Ελλάδα συνεχίζει τον τουριστικό του περίπατο.
Το έβαλε πρώτος στο τραπέζι ο αποδυτηριάκιας. Επειδή ο φίλος μου ο Νώντας, 70 χρονών άνθρωπος, 70 χρονών γάβρος, επιμένει ότι ο δρόμος του Ολυμπιακού είναι στο Europa League κι όχι στο Champions League.
Το ξέρετε το ανέκδοτο με τον Τοτό και την Μικρή Λουλού; Άλλη ερώτηση. Ξέρετε τι έκανε η Μάργκαρετ Θάτσερ όταν ήταν πρωθυπουργός για να εξαφανίσει το χουλιγκανισμό από τα αγγλικά γήπεδα;
Ουαί κι αλλοίμονο αν ο Ολυμπιακός δεν εκμεταλλευθεί απόψε την απουσία δύο πολυεργαλείων της Άρσεναλ, του Ισπανού Καθόρλα και του Χιλιανού Σάντσες. Αφήνουμε στην άκρη τη γνωστή μαλακία, ουδείς αναντικατάστατος, και ότι όσο και να πιάσει απόδοση υψηλών πτήσεων η Άρσεναλ, είναι γεγονός ότι η αγγλική ομάδα θα αγωνιστεί με απουσίες.
Αυτό δεν μπορώ να το βλέπω. Ένας παικταράς, κάποιος με καριέρα σπουδαία και αναγνωρισμένης αξίας να μην είναι ο εαυτός του. Να είναι κάποιος άλλος! Κάποιος ποδοσφαιριστής του σωρού. Όχι ο Εσιέν.