Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΚΑΙ ΞΟΡΚΙΣΕ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ!

Μεγάλη απόφαση του διαιτητή Ανδρέα Παππά, άσχετο αν δεν ήταν όλη δική του. Στα χαρτιά αυτός φέρεται να αποφάσισε να μη γίνει, να μη ξεκινήσει κάν το ντέρμπυ Παναθηναϊκός- Ολυμπιακός.
 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΟΙ... ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΟΧΙ Ο ΚΟΝΤΟΝΗΣ

Ντέρμπυ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και σ' αυτό το ματς παίζονται όλα τα λεφτά της δημοσιότητας. Οπότε δεν ήταν κορόιδο ο Κοντονής Σταύρος που παριστάνει τον... αρμόδιο κυβερνητικό λειτουργό στα θέματα αθλητισμού να μείνει στην απ' έξω.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΡΕΑΛ ΚΑΙ ΜΠΑΡΤΣΕΛΩΝΑ

Το ξέρετε, βέβαια, ότι όταν θα παίζουν Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, την ίδια ακριβώς ώρα θα γίνεται το πρώτο τούτη τη σαιζόν el clasico της Ισπανίας. Η γκάφα! Είναι δυνατόν η Ευρώπη, για να μη βάλω στο λογαριασμό και την Ασία και τη Νότια Αμερική, να μην προτιμήσει το κορυφαίο ντέρμπυ της Ελλάδος; Όχι, βέβαια.
 

ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Πρωτοσέλιδο με δύο φωτογραφίες μεγάλες του Στραματσόνι και του Σύλβα. Των προπονητών των δύο ομάδων στο αποψινό μεγάλο ντέρμπυ της Λεωφόρου. Και στη λεζάντα της φωτο-σύνθεσης των δύο προπονητών η εφημερίδα μας λέει «Το δικό τους ντέρμπυ...». Μπα!

ΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ

Σκέπτομαι πόσοι απ' αυτούς που βρίσκονται στην εξέδρα και με το παραμικρό τα χώνουν στον διαιτητή, θα είχαν τα άντερα να σφυρίξουν εκείνοι το ντέρμπυ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού. Και σκέπτομαι κάτι άλλο ακόμα...

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΠΑΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Κάποτε θα γίνει κι αυτό. Το απίθανο. Το απρόβλεπτο. Αυτό που κανένας δεν περιμένει. Κι όμως. Θα το δούνε με τα ίδια τους τα ματάκια. Εγώ το βλέπω ήδη μπροστά μου. Ότι θα έρθει εκείνη η πουτάνα η στιγμή που θα τα βρουν... Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός.