Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΛΑΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΔΙΑ ΜΕ ΜΠΑΓΕΡΝ

Η μαλακία της ημέρας. Να μη φοβάται ο Ολυμπιακός το παιχνίδι με την Μπάγερν. Φοβερά πράγματα. Δεν το λένε αυτό σεσημασμένοι γάβροι που έχουν επάγγελμα την ολυμπιακάρα ομαδάρα, αλλά και επώνυμοι άνθρωποι της μπάλλας.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΑ ΡΟΛΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΤΩΡΑ!!!

Εκατοντάδες αιώνες έκανε ο άνθρωπος για να κατέβει από τα δέντρα. Να βγει από τα σπήλαια. Μην είμαστε άδικοι. Οι κάφροι των ελληνικών γηπέδων για να μεταλλαχθούν σε ανθρώπους θέλουν όσο να ‘ναι κάποιους αιώνες ακόμα. Το ίδιο και το ελληνικό ποδόσφαιρο προκειμένου να ενταχθεί κανονικά στην ελληνική κοινωνία.
 

ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΟΝΤΟΝΗ ΣΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ

Το παιδί μίλησε! Όλη η πιάτσα περίμενε να τοποθετηθεί ο υφυπουργός αθλητισμού Κοντονής Σταύρος στα έκτροπα που προκάλεσαν τη ματαίωση του ντέρμπυ Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός. Πολύ περισσότερο όταν όσο «σιωπούσε» ο γραφικός συριζαίος, ο Αλαφούζος τον «έδινε» σαν υπαίτιο της μη διεξαγωγής του παιχνιδιού.

ΓΛΥΤΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΕΣΙΕΝ ΜΕ ΤΗ ΒΑΒΟΥΡΑ

Πριν από το ντέρμπυ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού ο αποδυτηριάκιας έγραψε δύο πράγματα. Και τα έγραψε έγκαιρα, πριν ακόμα αρχίσουν να συζητιούνται. Πρώτον, ότι ο Μαρινάκης δεν θα πάει αυτή τη φορά στη Λεωφόρο. Έτσι κι έγινε.
 

ΟΛΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΟΜΑΔΑ

Να μην απορούν κάποιοι γι' αυτό που είδαν στο παιχνίδι Πανθρακικός-ΑΕΚ. Ένα άδικο αποτέλεσμα. Να κερδίζει η ΑΕΚ χωρίς να αξίζει το τρίποντο. Να χάνει ο Πανθρακικός που για μεγάλο διάστημα είχε πατήσει τους αντιπάλους του.

Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΕΦΑΓΕ ΧΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ

Έγιναν αυτά που έγιναν στη Λεωφόρο. Μόνα τους έγιναν, στημένα ήταν όπως λένε οι πονηροί και προχωρημένοι, που να ξέρεις. Εμείς, δηλαδή, οι άσχετοι, που βρισκόμαστε στο σκοτάδι και δεν παίρνουμε πρέφα τι γίνεται στο παρασκήνιο, δεν το ξέρουμε αν ήταν οργανωμένο σχέδιο να μη ξεκινήσει το ντέρμπυ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού.

Η ΠΑΡΑΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ «ΠΥΡΑΜΙΔΑ»

Πρωτοακούσαμε για τις «Πυραμίδες» όταν οι Αλβανοί, επί πρώτης πρωθυπουργίας του αρχιαπατεώνα, κυρίως αρχιμαφιόζου Μπερίσα, είχαν βγει στους δρόμους και πυροβολούσαν με τα καλάσνικωφ. Επειδή όσα λεφτά είχαν μαζέψει στα ξένα και τα είχαν βάλει στις τράπεζες έγιναν αέρας σκέτος.

ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΙΛΙΚΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Είμαστε φτωχομπινέδες. Λυγούρια της συμφοράς. Γι’ αυτό κρατιόμαστε άρρωστα αγκαλιασμένοι με την ομαδάρα μας. Γι’ αυτό δεν μπορούμε να βιώσουμε, να απολαύσουμε την πιο φθηνή οικονομικά και σπουδαία λαϊκή διασκέδαση, το ποδόσφαιρο.