ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ

Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα. Ότι ο Μάικλ Εσιέν δεν ήρθε στον Παναθηναϊκό για να παίξει μπάλλα σαν κανονικός επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Όχι, αυτό. Το παλληκάρι, αληθινός πρίγκηψ και ιππότης από κούνια ήρθε για τη μεγάλη μέρα, την 21 Νοεμβρίου. Το Σάββατο του ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΥΛΒΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΙΖΝΕΣΜΑΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

Το ποδόσφαιρο είναι μπίζνες. Ο πρώτος που το είπε στην Ελλάδα είναι ο αποδυτηριάκιας. Ότι είναι ύποπτος όποιος πρόεδρος και μεγαλομέτοχος δεν αντιμετωπίζει σαν επιχείρηση την ομάδα του.
 

ME TON KAKO O IBAN ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Είναι ο μεγαλομέτοχος στον ΠΑΟΚ. Καλώστονα με το μεγάλο νέο. Είναι αυτός που βάζει τα λεφτά στην ομάδα. Κι αυτό το ξέρουμε. Όχι ότι τα βάζει τα λεφτά, αλλά ότι τα σκορπάει. Αυτό ξέρουμε, αυτό βλέπουμε. Ότι τα πακέτα του Ιβάν δεν πιάνουν τόπο.

ΟΙ «ΥΠΟΠΤΟΙ» ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ

Ο μανουρατζής. Ποιος είναι αυτός; Εκείνος που κάνει μανούρα. Ακόμα κι όταν δεν υπάρχει λόγος ο «επαγγελματίας» θα στην κάνει. Ο επαγγελματίας μανουρατζής. Ο εκ συστήματος. Καμμία σχέση με χόμπυ.

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΛΕΩΦΟΡΟ

Το γράψαμε. Ότι το ντέρμπυ Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού θα γινει χωρίς τον Μαρινάκη στο γήπεδο. Ο μεγαλομέτοχος του πρωταθλητή έχει αποφασίσει οριστικά και να μην πάει στη Λεωφόρο και να μην... απειλεί ότι θα εμφανιστεί. Γιατί, όμως;

Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ ΓΙΑ ΙΒΑΝ

Θα μας τρελλάνει ο Σαββίδης, λένε οι παοκτσήδες. Για ποιο λόγο έδωσε ένα πακέτο 7,2 εκ. ευρώ στην παληά του ομάδα, στην Ροστώφ. Ώπα, ρε! Δεν είναι φιλανθρωπία να σπρώχνεις 50 εκ. ρούβλια σε επαγγελματική ομάδα ποδοσφαίρου. Ούτε κάποιος δείχνει την αγάπη του για τη μπάλλα προσφέροντας τόσο χοντρό νούμερο.

ΛΑΜΟΓΙΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ Ο ΠΟΓΙΕΤ

Άλλο πάλι κι αυτό. Και πολύ χουβαρνταλίδικα ξηγήθηκε στους παίκτες της ΑΕΚ ο νέος προπονητής της σενιόρ Πογιέτ. «Παιδιά, για τέσσερις ημέρες το κλείνουμε το μαγαζί, τραβάτε στο καλό, τα ξαναλέμε από Δευτέρα...». Τι κόλπο είναι αυτό; Γιατί ο Ουρουγουανός αποφάσισε να τους δώσει long play ρεπό;

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ «ΙΣΤΟΡΙΚΗ» ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ

Η κατάντια της κατάντιας είναι να χάνει η Ελλάδα και από το Λουξεμβούργο. Και το αποτέλεσμα αυτό, η ήττα, να είναι αναμενόμενο. Έστω, να μην είναι έκπληξη. Και γιατί να προκαλεί θλίψη και απογοήτευση μια ακόμα αποτυχία της εθνικής με ανύπαρκτο αντίπαλο, όταν η ομάδα έχει ήδη δύο πρόσφατες νίλες από τα Νησιά Φερόε.