Σε πολύ δυνατό φεγγάρι βρίσκεται τούτη την εποχή ο Ολυμπιακός. Να κάνουμε ταμείο, όμως. Για ποιον Ολυμπιακό μιλάμε, αυτόν της Ελλάδος ή, εκείνον της Ευρώπης.
Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Πολυπαιγμένο μέχρι αηδίας. Συγκεκριμένα πράγματα. Πρώτο το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε τις μαγικές λέξεις «Εξυγίανση» και «Κάθαρση» στον αθλητισμό. Τα μεγαλύτερα λαμόγια της οικουμένης, κωλοσφούγγια του κατεστημένου τα γέννησε το σοσιαλιστικό κίνημα του Ανδρέα Παπανδρέου.
Μεγάλη επιτυχία του Τραϊανού Δέλλα. Βρήκε αμέσως δουλειά. Και χωρίς να κτυπήσει αυτός την πόρτα καμμιάς ΠΑΕ, ούτε του Ατρόμητου με τον οποίο συμφώνησε μέχρι το τέλος της σαιζόν.
Δεν ξέρω τι θα λέμε μετά από δύο μήνες για τον προπονητή του Ολυμπιακού. Ξέρω ότι το ποδόσφαιρο και θεοποιεί και εκθέει κόσμο. Δεν υπάρχει πιο άδικο, πιο άτιμο πράμα από το ποδόσφαιρο. Γκρεμίζει αξίες, όπως και αποθεώνει πατσαβούρες.
Μου είπε κάποιος υπό αμφισβήτηση ποδοσφαιρόφιλος ότι δεν του άρεσε η Μπάγερν στο 5-1 επί της Άρσεναλ. Επειδή έβλεπε ένα... φλύαρο ποδόσφαιρο, πολλές αλλαγές της μπάλλας, οι περισσότερες οριζοντίως, πλαγίως αλλά και όπισθεν.
Έβλεπες τον Πάρντο στον πάγκο όλο αστειάκια. Περίεργο; Ο Ολυμπιακός χάνει 1-0 στο Καραϊσκάκη και ο Κολομβιανός στα κεφάκια του. Αλλόκοτο; Ο κάθε παίκτης θέλει να παίζει, ο έτσι είναι εκτός ενδεκάδας, αλλά δείχνει ότι δεν τρέχει τίποτα. Πράγματι έτσι είναι, όπως φαίνεται;
Με τρεις στην άμυνα θέλει ο Τουντώρ να παίζει ο ΠΑΟΚ. Όχι με τρεις, με τέσσερις να παίζεις, του γράφουν, αλλά και του λένε στο αυτί του Τουντώρ. Σήμερα η ομάδα κόντρα σ' αυτήν την Κράσνονταρ θα εμφανιστεί με τετράδα στην αμυντική γραμμή.
Εγώ δεν παίρνω μία και θα στο πω. Ο άνθρωπος βάζει τον Ερνάνι και αφήνει στον πάγκο τον Πάρντο. Μου το έλεγε ο φίλος μου ο Παναγιώτης, άρρωστος γάβρος, με τον οποίο έβλεπα μαζί το ματς. Στο ημίχρονο, ο μονόλογος, όταν αυτοί οι κατσαπλιάδες της Ντυναμό κέρδιζαν με 1-0.
Ομαδίτσα η Ντυναμό Ζάγκρεμπ. Ομαδάρα ο Ολυμπιακός. Να, όμως, που στο ποδόσφαιρο σε κάποιες περιπτώσεις οι διαφορές ανάμεσα σε δύο αντιπάλους δεν φαίνονται στο παιχνίδι. Όπως συνέβη χθες στο Καραϊσκάκη. Γιατί;