ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ... ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ;

Ο Παναθηναϊκός, λέει, πάει για πρωτάθλημα. Με ποιους παίκτες; Έναν έχει, μόνον τον Μπεργκ. Όταν βάζεις πλώρη για την κορυφή και δεν θέλεις να σε πάρει στην πλάκα ο άλλος, τότε χρειάζεσαι πέντε (αριθμός 5) Μπεργκ. Πέντε παικταράδες.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΛΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΑΕΤΟ ΤΟΥ!

Για μούντζες, μην πούμε τίποτα βαρύτερο, είναι όσοι αποδοκίμασαν στο Καραϊσκάκη τον Αλβανό ποδοσφαιριστή του ΠΑΣ Γιάννενα Άντι Λίλα. Επειδή το παλληκάρι όταν πέτυχε το γκολ σε βάρος του Ολυμπιακού πανηγύρισε σχηματίζοντας με τα χέρια του τον αετό της Αλβανίας, δηλαδή της πατρίδας του, για να μη ξεχνιόμαστε.
 

ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΑΠΟ... ΤΣΙΠΡΑ!

Μιλάμε σοβαρά. Και δεν σηκώνει να μη μιλάς σοβαρά, και να αγνοείς τον πόνο του αλλουνού. Βλέπει την ομάδα του και υποφέρει. Ε, σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνεις πλάκες. Στοιχειώδης σεβασμός, έστω κατανόηση στην πίκρα του αλλουνού.
 

ΚΑΙ ΜΕ ΣΙΣΕ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ... ΠΙΟ ΒΑΡΥΣ Ο ΕΣΙΕΝ!

Τραγική κατάσταση. Ανθρώπινο είναι κάποιος να μη θέλει να συμβιβαστεί με το τέλος του. Ότι δεν είναι πλέον αυτός που ήτανε. Το βλέπουμε στον τραγουδιστή, στον ποδοσφαιριστή, στον κάθε επαγγελματία που αρνείται να τα παρατήσει.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΠΑΟΚ, ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 5 ΠΑΛΟΥΚΙΑ!

Πολύ χαλαρό τον είδα τον Μπερμπάτωφ στο ντέρμπυ με την ΑΕΚ. Σκυλιά ανήμερα οι συμπαίκτες του, αυτός, ο Βούλγαρος ήταν αρκετά ήρεμος! Ίσως περισσότερο απ' όσο περίμενε κανείς.

ΚΟΝΤΟΝΗ, ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΛΑΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!

Καλώς τον Σταύρο! Τον δικό μας άνθρωπο, που επανήλθε δριμύτερος, δηλαδή πονηρότερος! Όχι, κορόιδο ήτανε να μην παίξει με τη γνωστή συνταγή. Λέω για τον Κοντονή Σταύρο, που ξανάγινε υπουργός αθλητισμού. Να συνεχίσει το έργο του.

ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΕΣΙΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ... ΓΚΟΜΕΝΙΣΕ ΣΤΟ ΜΠΑΡ!

Δεν ήθελαν κάτι άλλο οι παπαράτσι να βγάλουν συμπέρασμα. Όταν λέμε παπαράτσι εννοούμε και τους δημοσιογράφους, όχι μόνον τους φωτογράφους που κυνηγάνε τις... απαγορευμένες αποκλειστικότητες.

ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ!

Ποδοσφαιρικός πολιτισμός. Ιβάν Σαββίδης και Δημήτρης Μελλισανίδης παρακολούθησαν παρέα το ντέρμπυ ΠΑΟΚ-ΑΕΚ στην Τούμπα. Το ίδιο θέλει να επαναληφθεί ο Σαββίδης και με το αφεντικό του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη. Πονηρός ο Πόντιος!

ΚΑΝΕΙ ΡΙΜΑ Η «ΦΑΝΕΛΛΑ» ΜΕ ΤΑ «ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ»

Καταθέτω την ιδέα και δεν ζητάω πνευματικά δικαιώματα, σε περίπτωση που κάποιο κανάλι προχωρήσει στο reality που προτείνω. Ένας εκπρόσωπος «ποιητής» από την κερκίδα κάθε ομάδας του πρωταθλήματος να διαγωνιστούν στο show.