Ηθελα να μιλήσω για τον αλβανικό αετό, όμως ως γνωστό δεν χωράει η πολιτική στον αθλητισμό. Μόνο οι πολιτικοί που στριμώχνονται σε επιτυχίες της ομαδάρας για να κλέψουν ένα μισόπλανο της τιβί. Αφού δεν μπορώ να μιλήσω για το πουλί της Αλβανίας, θα μιλήσω για τον Κασάμι.
Ο Ολυμπιακός κέρδισε 3-2 στο Λονδίνο, μια νίκη μοναδική σε βάρος της Άρσεναλ, κι αυτός που οφείλει να προβληματιστεί και να... κρυφθεί είναι ο Ευάγγελος Μαρινάκης! Από ντροπή.
Την πρώτη νίκη στην Αγγλία πέτυχε ο Ολυμπιακός σε παιχνίδι τσάμπιονς ληγκ. Δεν είναι αυτό το θέμα. Ο Μάρκος Σύλβας πήρε το δίπλωμα του Αρσέν Λουπέν της Άρσεναλ. Ούτε αυτό είναι το θέμα.
«Εδώ είναι Πειραιάς!» γράφανε οι εφημερίδες του Ολυμπιακού παραμονές του αγώνα με την Μπάγερν Μονάχου. Γελοίο να το λες! Και δύο φορές γελοίο διότι απευθύνεσαι σε γελοίους.
Ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει μια ανώτερή του ομάδα. Κανονικά εδώ σταματάει η κουβέντα. Ό, τι λέγεται και ό, τι γράφεται είναι σκέτες παπαρδέλες και έχει σκοπό να μας χαλάσουν το βράδυ. Έτσι είναι. Θέλουμε να δούμε μπάλλα.
Όπως και να το κάνεις έχει τη γοητεία του ένα παιχνίδι τσάμπιονς ληγκ με ελληνική ομάδα στο γήπεδο. Πολύ περισσότερο όταν ο πρωταθλητής αντιμετωπίζει μια Άρσεναλ, όχι κάποιο τσουρούκι από κάποια Δανία, Νορβηγία, Ιρλανδία, που κατά λάθος βρέθηκε στους ομίλους.
Ανέκδοτο. Στον Παναθηναϊκό θα περιμένουν το παιχνίδι με την Ξάνθη, για να αποφασίσουν. Ανέκδοτο για τον Τοτό και την Μικρή Λουλού. Η τύχη του Γιάννη Αναστασίου θα κριθεί, λέει, από το αποτέλεσμα στο προσεχές ματς με την Ξάνθη.
Δεν μου λέει τίποτα ότι η ΑΕΚ έπαιξε καλύτερα από την Βέροια και κέρδισε 2-1. Αυτό που λέει είναι ότι η ΑΕΚ δεν έδειξε ότι είναι καλύτερη ομάδα. Και στο φινάλε γιατί να συγκρίνουμε την ΑΕΚ με την Βέροια που είχε παραχωρήσει τον πρώτο ρόλο στο παιχνίδι στην φιλοξενούμενη από τη μία και από την άλλη έχει στόχους διαφορετικούς, χαμηλώτερους.
Χάνει στη Βέροια η ΑΕΚ. Τι σημαίνει αυτό το αποτέλεσμα. Πέφτει ένα ακόμα από τα επτά πέπλα, το πέμπτο στη σειρά που καλύπτουν την αξία του ρόστερ της και τη δουλειά του Τραϊανού Δέλλα.