Ωραίος ο Ιβάν. Κάλεσε από... τηλεοράσεως τον Μαρινάκη στην Τούμπα και στο ντέρμπυ της προσεχούς αγωνιστικής, ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός. Και δεν παρέλειψε να πει ότι ο ΠΑΟΚ κερδίζει καθαρά στο γήπεδο, όχι όπως κάποιοι άλλοι, διάβαζε Μαρινάκης, με την αβάντα του παρασκηνίου.
Νίκησε 2-1, μάλιστα με ανατροπή στο σκορ, ο ΠΑΟΚ την ΑΕΚ στο ντέρμπυ της Τούμπας και ο τύπος της Θεσσαλονίκης κάνει λόγο για θρίαμβο της ομάδας και του λαού. Ότι, δηλαδή, δεν πήραν τη νίκη μόνοι τους οι ποδοσφαιριστές, αλλά βοήθησε και ο κόσμος του ΠΑΟΚ.
Τον προπονητή τον θέλεις σήμερα προσωπικότητα. Έτσι όπως έχει εξελιχθεί το μπίζνες ποδόσφαιρο, όχι απλά επαγγελματικό, το Νο1 άτομο σε μια ΠΑΕ είναι ο προπονητής. Αυτός έχει την ευθύνη της ομάδας κι αυτός είναι ο αληθινός εκπρόσωπός της, επειδή αυτός μιλάει στις κάμερες, αυτός έχει όλο το κομμάτι της επικοινωνίας με τον κόσμο.
Δεν μπορώ να το πω ντέρμπυ το παιχνίδι στην Τούμπα, άσχετα όπως εξελίχθηκε τα τελευταία λεπτά. Ανάμεσα στις δύο ομάδες υπήρχε διαφορά. Μεγάλη και ορατή διαφορά. Ένας ΠΑΟΚ ζωντανός, πεινασμένος, δραστήριος, επίμονος και βέβαια επιθετικός που τελικά ανέτρεψε και το σκορ.
Φοβερά πράγματα. Έπρεπε να περάσει το 3% το κόμμα του Βασίλη Λεβέντη για να το δούμε κι αυτό. Να εκλεγεί βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων κάποιος που δεν διστάζει να πει ότι πάνω από το κόμμα και την πολιτική, ακόμα και την προσωπική του ζωή, είναι ο... ΠΑΟΚ.
Μη σου πω τι έχει συμβεί σε ανάλογες περιπτώσεις. Λέω για τη μεταγραφή του Μπερμπάτωφ στον ΠΑΟΚ. Ένας παικταράς, πανάκριβος και μεγάλης ποδοσφαιρικής αξίας, να υπογράφει σε μια ομάδα κι αντί να πάει καλύτερα, αυτή να έχει πορεία χειρώτερη.
Κάνει το 1-0 ο Τούρκος άνθρωπος για τον Ολυμπιακό και η κάμερα πέφτει κατ' ευθείαν στον προπονηταρά Μάρκο Σύλβα, μη χάσει το σκηνικό. Με σφιγμένες τις γροθιές πανηγύριζε τη γκολάρα του Ντουρμάζ λες και την έβαλε ο ίδιος ο Πορτογάλος.
Μου το μεταφέρανε όχι για αστείο, αλλά ότι πράγματι συνέβη. Ο Καραπαπάς ενημέρωσε τον Μαρινάκη ότι ο Αλαφούζος υποσχέθηκε πριμ στους παίκτες του Παναθηναϊκού στην περίπτωση κατάκτησης του πρωταθλήματος. Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού ήταν έτοιμος να πετάξει ένα ποτήρι μπροστά του κι ένα τασάκι στον συνεργάτη του.
Όλη η Ελλάδα είχε πέσει πάνω στο παιδάκι να το κατασπαράξουν. Να το ρίξουν στα Τάρταρα. Να το κάψουν ζωντανό. Επειδή έκανε μια μαλακία. Κάτι για το οποίο δεν ήθελαν να του δώσουν συγχωροχάρτι.
Κάποια πράγματα έχουν την αιτία τους, πιο σωστά τη δικαιολογία τους. Προς το παρόν η διοίκηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός το 'χει χάσει το παιχνίδι με την ακριβή, πανάκριβη(;), ποιος ξέρει, μεταγραφή του Γκανέζου παικταρά Μαρκ Εσιέν.