Ο ΓΚΟΥΑΡΝΤΙΟΛΑ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑΣ

Προπονητή που στα 44 του χρόνια έχει κατακτήσει 2 Τσάμπιονς Λιγκ, 2 Ευρωπαϊκά Σούπερ Καπ, 5 Παγκόσμια Συλλόγων, 3 πρωταθλήματα Ισπανίας, 2 πρωταθλήματα Γερμανίας και κάμποσα ακόμα Κύπελλα, τον λες και ευλογημένο.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ... ΝΤΑΝΤΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ!

Αν δεν το έχουν αντιληφθεί μερικοί μερικοί, να τους το πω μια και καλή, να το δέσουν φιόγκο. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο πρωταθλητής Ελλάδος. Άρα, έτσι το νοιώθει ο ίδιος, συμπεριφέρεται σα να είναι όλοι οι άλλοι σκέτα μαντολάτα.
 

ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Η ΑΡΣΕΝΑΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ!

Για γέλοια είναι. Το τι γράφουν μετά από μία αποτυχία στην Ευρώπη. Περισσότερο της πλάκας είναι κι αυτά που γράφουν μετά από...νίκη ελληνικής ομάδας. Και στις δύο περιπτώσεις είναι σα να απευθύνονται σε ζόμπυ. Σε απολιθώματα. Σε οπαδούς που έχουν στοκάρει, ο στόκος έχει μαρμαρώσει το μυαλό.

ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΓΚΑΣΟΛ...

Αυτός ο Ισπανός Γκασόλ απέκλεισε την Ελλάδα στο ευρωμπάσκετ. Να ξέρουμε τι λέμε. Αυτός ο ίδιος έστειλε για αφέψημα με βότανο δηλητηριώδες και την Γαλλία. Να ξέρουμε τι λέμε. Καμμία Ισπανία χωρίς τον αρχιπαικταρά της δεν θα προκρινόταν σε βάρος της Ελλάδος και της Γαλλίας.
 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΣΕ... ΦΕΥΓΟΥΝ!

Το λέω από την αρχή και απότομα. Δεν μ' άρεσε που το άκουσα. Ότι ο Βασίλης Σπανούλης αποφάσισε να σταματήσει να παίζει με την εθνική ομάδα. Δεν κατάλαβα. Γιατί να είναι προσωπική υπόθεση η φανέλλα της εθνικής ομάδας. Όχι, κύριοι, κάνετε λάθος.

ΓΙΑΤΙ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΕΓΙΝΕ... ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ!

Κάποιος πρέπει να την πληρώσει. Αυτή είναι η λογική του οπαδού. Η ομάδα, λέμε για τον Παναθηναϊκό, τρώει χαστούκια και ο οπαδός δεν θα πει: «Δεν τρέχει τίποτα, συμβαίνουν, αυτοί είμαστε, δεν φταίει κανένας...». Όχι τέτοια πράγματα.

ΜΠΕΡΜΠΑΤΩΦ, Η ΦΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥ ΙΒΑΝ!

Δεν κάνω τον προφήτη. Δεν είμαι χθεσινός και επειδή ζω στην Ελλάδα τα τελευταία 157 χρόνια θα σου πω τι θα γράφανε οι φυλλάδες αν ο ΠΑΟΚ κέρδιζε 1-0 τη Καμπάλα. Αν, δηλαδή, έμπαινε ένα γκολ απ’ αυτόν τον ίδιον τον ΠΑΟΚ που τον είδαμε και δεν άξιζε να κερδίσει.

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟΝ... ΠΕΙΡΑΙΑ!

Δικαιολογίες. Έχασε 3-0 ο Ολυμπιακός και οι εφημερίδες επιτόπου την κάνανε γυριστή. Δικαιολογίες. Φτηνές και ψεύτικες, στην πραγματικότητα γελοίες δικαιολογίες. Όπως γελοίοι ήταν οι τίτλοι ανήμερα του αγώνα με την Μπάγερν, δηλαδή μια ημέρα πριν!

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΓΚΟΛ Ο ΜΙΛΕΡ!

Περίμενα να κατακάτσει η σκόνη. Είδα και απόειδα τίποτα. Η σκόνη είναι στον αέρα. Κι αυτό γιατί δεν μιλάμε, κλάνουμε. Ακούω τον κάθε χλημίτζουρα να εκτιμά πως ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να πάρει ισοπαλία από την Μπάγερν. Να απαντήσω; Εκατό φορές να παίξει ο Ολυμπιακός με την Μπάγερν, 96 - 99 θα χάσει.