Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση του Αλαφούζου. Επειδή ο κόσμος του Παναθηναϊκού δεν μπορεί άλλο να βλέπει προπονητή τον Γιάννη Αναστασίου. Και του αφεντικού τα χέρια είναι δεμένα. Ο οπαδός το 'χει εύκολο, να απολυθεί ο προπονητής. Δεν είναι έτσι.
Απογοητευτικός αντίπαλος απέναντι στην Μπάγερν ο πρωταθλητής και Ολυμπιακός της Ευρώπης. Ήταν μια αληθινή έκπληξη, στα όρια του σοκ ο τρόπος που η ελληνική ομάδα αποφάσισε να... μην παίξει μπάλλα, παρά μόνον να μη χάσει.
Δεν είναι έκπληξη να φάει τρία γκολ ο Ολυμπιακός από την Μπάγερν Μονάχου. Ακόμα και μέσα στο Καραϊσκάκη. Υπάρχει διαφορά στα κυβικά των δύο ομάδων. Άλλο τι θέλαμε, τι περιμέναμε κι άλλο πόσο ζυγίζει μία ευρωπαϊκή ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό κορυφής κι άλλο η ελληνική που εκπαιδεύεται να πρωταγωνιστεί με τους Λεβαδειακούς και τους Πλατανιάδες.
Απόψε, δηλαδή, για να έχουμε καλό ερώτημα, ο Ολυμπιακός κόντρα στην Μπάγερν θα έχει με το μέρος του όλους τους Έλληνες. Ακόμα και τα βαζέλια και τα παόκια, αεκάκια και αρειανά. Ο πρωταθλητής της μνημονιακής Ελλάδος με το «ψυχολογικό πλεονέκτημα» ότι δεν εκπροσωπεί μονάχα τη γαβροφροσύνη θα αντιμετωπίσει την πρωταθλήτρια της ισχυρώτερης, οικονομικά, ευρωπαϊκής χώρας.
Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ γράφει κιόλας τις πρώτες του απώλειες βαθμολογικές. Τη δεύτερη αγωνιστική, πάλι η Ξάνθη δεν χάνει από την ΑΕΚ, που κι αυτή, όπως ο ΠΑΟΚ, είναι... κρυφά, είναι... δειλά αουτσάιντερ για το πρωτάθλημα.
Θα δούμε τον Ολυμπιακό της Ευρώπης. Δυστυχώς! Το αγωνιστικό πρόσωπο που ο Ολυμπιακός παρουσιάζει στο τσάμπιονς ληγξ δεν έχει καμμία, μα καμμία σχέση με την πατσαβούρα που βλέπουμε στο πρωτάθλημα. Να, γιατί λέω «Δυστυχώς».
Όσο απαραίτητο σήμερα είναι το προφυλακτικό στο σεξ, το ίδιο ισχύει για τα γάντια στον τερματοφύλακα. «Μεγαλώνει» το χέρι, έτσι το αισθάνεται ψυχολογικά ο υπερασπιστής του τέρματος. Γίνεται «προφυλακτήρας» το γάντι που προσδίδει κι άλλο μέγεθος στην παλάμη.
Ντεζαβού ή Ντεζαβύ όπως έλεγε η γαλλικού στο λύκειο την ώρα που εμείς ξελιγομένοι κοιτάζαμε τα μπαλκόνια της. Ηταν γκομενάρα η κυρία, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Ντεζαβύ, λοιπόν.
Το ντέρμπυ παίχθηκε στον πόντο, μπροστά η Ισπανία στο σκορ, πίσω η Ισπανία. Μπροστά η Ελλάδα, πίσω η Ελλάδα. Και από τα κερδισμένα φάουλ οι ελεύθερες βολές των αντιπάλων μας όλες πέρασαν από δακτυλίδι, τέτοια ευστοχία.