Η ΓΚΕΛΑ ΤΟΥ ΑΣΟΒΑΡΟΥ ΚΑΜΠΙΑΣΟ

Μην μου πεις ότι είναι σοβαρός ο Εστέμπαν Καμπιάσο, το μεγαλύτερο όνομα, από αυτούς που παρουσιάστηκαν για λογαριασμό του Ολυμπιακού. Το παλληκάρι δεν έπρεπε να πει αυτό που είπε. Δεν τον τιμά.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DEBATE, ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ!

Τέσσερα στα τέσσερα έκανε η Ελλάδα. Λάθος, κύριε. Τέσσερις νίκες σε τέσσερα ματς, ρε αποδυτηριάκια, πέτυχε η εθνική ομάδα μπάσκετ. Δεν τα λες καλά, κύριε.
 

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΕΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΑΟΚΤΣΗΣ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ!

Είναι γνωστό ότι ο ψιλοπερίεργος δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης είναι φόλα αρειανός. Δεν το κρύβει, και πώς θα μπορούσε, άλλωστε. Είναι, όμως, και δήμαρχος, δηλαδή πολιτικός κι εδώ μας τα χαλάει.

ΣΚΕΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑΤ Η... ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!

Η εθνική ομάδα έφθασε στον πάτο. Μιλάμε για τόσο... πάτο, που δεν υπάρχει πιο κάτω. Και κάποιοι μαλάκες, λάθος, κάποιοι αρχιμαλάκες κάνουν λόγο για... κύκλο. Ότι όλες οι ομάδες κάνουν κύκλους, από τα υψηλά στα χαμηλά, από τα χαμηλά στα υψηλά.
 

ΜΟΝΟΝ Ο ΡΟΝΑΛΝΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΙΤΥΡΙΔΑΣ

Η Ελλάδα κέρδισε το τέταρτο σερί αγώνα της στο ευρωμπάσκετ επειδή η Σλοβενία δεν ήταν ικανή να κερδίσει. Να το πω κι αλλοιώς, και πάλι μέσα είμαι. Η Ελλάδα δεν έχασε το ματς επειδή η Σλοβενία είχε τη ψυχή και την ικανότητα μόνον να μειώνει το σκορ, μέχρι που να φέρει στο παρά τρίχα τούμπα την εθνική μας ομάδα.

ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ!

Όταν τελειώσει το πρωτάθλημα, τότε δεν έχω καμμία αντίρρηση να συζητήσουμε για τις μεταγραφές που έκαναν το «μπαμ». Και το... «τσαφ», που είναι κι αυτό στο πρόγραμμα όταν κάποιες ΠΑΕ και στις μεταγραφές παίζουν μπιλιάρδο με στέκα χωρίς να την... ασπρίζουν πριν από κάθε «στεκιά».

ΠΟΙΟΣ ΞΕΥΤΥΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ «ΣΑΠΑΚΙ» ΕΣΙΕΝ

Ο Παναθηναϊκός έκανε τη μεγάλη, την πολύ μεγάλη μεταγραφή του Εσιέν, αλλά ήδη πιάσαμε Σεπτέμβριο και πλησιάζουμε στις εκλογές του Τσίπρα και ο ευρών τον Γκανέζο... αμειφθήσεται. Ήδη, ο Παναθηναϊκός έφαγε δύο αποκλεισμούς στην Ευρώπη χωρίς τον Εσιέν, τη μεγάλη μεταγραφή. Με συνέπεια οι ψίθυροι να γίνονται φωνές δυνατές...

ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ME ΣΑΜΑΡΗ ΚΑΙ ΤΖΙΟΛΗ!

Αν είναι αυτοί οι καλύτεροι παίκτες που έχουμε, τότε κλάφτα Χαράλαμπε. Ας περιμένουμε τους επόμενους. Ελπίζω να μην είναι αγέννητοι. Ο Αλέξνδρος Τζιόλης και ο Ανδρέας Σάμαρης είναι τα καλύτερα κεντρικά χαφ που διαθέτει η Ελλάς; Ερωτώ.