Γουστάρω να δίνω σ' αυτούς που με διαβάζουν, με τις ατάκες του αποδυτηριάκια, τις απαντήσεις στις μεγάλες και βαρειές κουβέντες της καθημερινότητας. Άνθρωποι υποτίθεται σοβαροί, που πρωταγωνιστούν στο δημόσιο λόγο, στην πολιτική κι όχι ζωή του τόπου ανοίγουν το στόμα τους και πετάνε μπούρδες.
Μας ζάλισε τον έρωτα με τους «δικαστές» της ΕΠΟ. Μας τα έπρηξε για την παραμύθι φούρναρης κάθαρση στο ποδόσφαιρο. Φοβερά πράγματα. Επτά μήνες υπουργός και πλακώθηκε στα ταξίδια στο εξωτερικό.
Η πιο μεγάλη στιγμή του Άρεως στο πρωτάθλημα, για να μη ξεχνιόμαστε, ήταν όταν έπαιξε μπαράζ το 1980 με τον Ολυμπιακό και τούτο το γεγονός συνέπεσε με την άφιξη στην ομάδα μπάσκετ του μέγιστου Νίκου Γκάλη. Να μη ξεχνιόμαστε.
Η ΑΕΚ επιστρέφει στη σούπερ λίγκα όχι μόνον σαν ΑΕΚ, σα όνομα βαρύ, αλλά και με την καλή εικόνα που έδειξε στα φιλικά ματς. Άρα, με κεκτημένη ταχύτητα θεωρείται μία εν δυνάμει υποψήφια πρωταθλήτρια.
Μια φορά κι ένα καιρό..., όχι δεν θα πω κάποιο παραμύθι, αλλά ιστορία αληθινή. Πρόεδρος στον Ολυμπιακό ο Κόκκαλης, προπονητής ο Βαλκάνιος Κάτανετς, ο οποίος κάποια στιγμή δήλωσε «Δεν χάθηκε ο κόσμος αν δεν πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός»
Αυτό που γίνεται τις τελευταίες εβδομάδες στον Άρη είναι χειρώτερο από τη ξευτύλα που παίζει την προεκλογική περίοδο. Το παραμύθι. Η απάτη η καραμπινάτη. Το ψέμα που βγάζει μάτια και κόβει αυτιά.
Δεν ξέρεις αν λέει την αλήθεια ο Ταβλαρίδης που ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει κανένα θέμα με τον Ισπανό συνάδελφό του Σάντσες. Αν λάβει κανείς υπ' όψιν ότι οι 8 από τις δέκα δημόσιες τοποθετήσεις ποδοσφαιριστών, καλλιτεχνών, πολιτικών είναι παραμύθι φούρναρης, τότε θα κρατήσει τις επιφυλάξεις του και για όσα υποστηρίζει ο διεθνής σέντερ-μπακ του Παναθηναϊκού.
«Πάρτε το πρωτάθλημα και φύγετε απ' εδώ!». Τι να 'ναι πάλι τούτο. Η Εντολή της εξέδρας. Η Απόφαση του λαού. Του οργανωμένου λαού. Αυτό είναι. Ο κόσμος του Παναθηναϊκού, όπως εκφράζεται από το πιο μαχητικό κομμάτι του, το Πολιτικό Γραφείο της Κεντρικής Επιτροπής του κινήματος της λαϊκής βάσης, χθες στη Λεωφόρο έστειλε το μήνυμα.
Δεν ήξερε που βρισκόταν και που πατούσε ο ΠΑΟΚ στα Γιάννενα. Γι’ αυτό έφυγε ταπεινωμένος και καρπαζωμένος 3-1. Και δεν έχει καμμία δικαιολογία για τη συντριβή του. Αδιάβαστος και αλαζονικός ήταν ο ΠΑΟΚ στα Γιάννενα.
Ο Καραπαπάς της ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι να λέει καμμια σαχλαμάρα. Κάνει «παρεμβάσεις» δημόσια με τρόπο προκλητικό, επιθετικό, πεζοδρομιακό, καφενειακό. Για να βάλει στη θέση τους όσους θίγουν τον Ολυμπιακό.