Ο Καραπαπάς της ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι να λέει καμμια σαχλαμάρα. Κάνει «παρεμβάσεις» δημόσια με τρόπο προκλητικό, επιθετικό, πεζοδρομιακό, καφενειακό. Για να βάλει στη θέση τους όσους θίγουν τον Ολυμπιακό.
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ είναι οι τέσσερις δημοφιλέστερες ομάδες στην Ελλάδα. Κι αφού αυτές έχουν τον περισσότερο κόσμο, αυτές είναι που μας ζαλίζουν τον έρωτα, έχουν, δεν έχουν ομάδα. Μια ζωή η ίδια δουλειά.
Παρακολουθείς το Παναθηναϊκός-Καλλονή και περιμένεις τον σκηνοθέτη να μπανίσει τίποτα καλό στην εξέδρα. Τι να δεις από τον αγωνιστικό χώρο; Ποδόσφαιρο που δεν βλέπεται. Ποδόσφαιρο που σε διώχνει από την τηλεόραση. Στις κερκίδες, όμως, της Λεωφόρου ειδικά σε τούτο το ματσάκι υπήρχαν αρκετά γκομενάκια.
Το γράφω από τώρα, κοντά δυο εβδομάδες πριν ξεκινήσει ο Ολυμπιακός τα παιχνδία στο τσάμπιονς ληγκ. Όλα μέσα είναι. Να αποκλειστεί ο πρωταθλητής, να προκριθεί. Κάθε άλλη κουβέντα, όπως κάποιοι βάζουν στο ζύγι τις τρεις ομάδες του ομίλου, είναι για να περνάμε την ώρα.
Οταν σας έλεγα ότι ήταν παραμύθι φούρναρης η δήλωση περί τέλους των μεταγραφών του Ολυμπιακού, υποθέτω ότι οι περισσότεροι με πιστέψατε γιατί βγήκα πέρα για πέρα αληθινός. Στις επόμενες ώρες που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της μεταγραφικής περιόδου, η ομάδα του Μαρινάκη θα έχει ενισχυθεί με έναν επιθετικό.'
Το τίτλο έχει στόχο η ΑΕΚ και ακριβώς επειδή με την επιστροφή της στο μεγάλο πρωτάθλημα επιδιώκει το καλύτερο δεν ρισκάρισε στην Ξάνθη. Δεν έψαξε το κάτι περισσότερο από το 0-0. Και πως, αλήθεια, να το διακινδυνεύσει, να το παίξει στα ζάρια το αποτέλεσμα, όταν η Σκόντα δεν είναι Εργοτέλης.
Το παιχνίδι θα τέλειωνε στο μηδέν, χωρίς γκολ στο ΟΑΚΑ, διότι μετά από μιάμισυ ώρα οι «γηπεδούχοι» του Λεβαδειακού είχαν φουλάρει τις μπαταρίες της αυτοπεποίθησής τους απέναντι σε έναν επιπόλαιο και εκνευριστικά... άνευρο Ολυμπιακό.
Γέμισε η πιάτσα από κατήγορους εισαγγελείς του Αναστασίου και των ποδοσφαιριστών, αλλά και όσων ευθύνονται για τον αποκλεισμό από την Καμπάλα, Αλαφούζος, Φύσσας, Βόκολος και σια.
Φαρμακωμένος ο φίλος μου ο βάζελος. Πενήντα χρονώ παλληκάρι, δημοσιογράφος, εκτός ποδοσφαίρου, οικογενειάρχης, τον πότισε φαρμάκι ο αποκλεισμός από ομάδα του Αζερμπαϊτζάν. Όλη την ημέρα ήταν αμίλητος. Δεν του έβγαζες λέξη. Σου λέω το πήρε πολύ βαρειά.
Τυχερός ο Παναθηναϊκός, είπαν οι γνωστοί μπουρδολόγοι της πιάτσας, όταν η κλήρωση έδωσε αντίπαλο την Καμπάλα. Η γνωστή μαλακία. Αθεράπευτο το κακό. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα οι μαλάκες. Αν καταλάβαιναν, θα μου πεις, δεν θα ήταν μαλάκες με δίπλωμα.