Ένα παιχνίδι ολότελα δικό του που θα μπορούσε να το πάρει περίπατο, και με σκορ, κόντρα στον Παναιτωλικό, ο Παναθηναϊκός το δυσκόλεψε σε τέτοιο βαθμό, λες και το έκανε… επίτηδες. Έχασε ευκαιρίες μπόλικες στο ημίχρονο και τελικά έφυγε στα αποδυτήρια με ένα γκολ στη πλάτη, που δεν το δικαιούταν ούτε και το… πέτυχαν οι γηπεδούχοι.
Δεν είναι ΑΕΚ ο Ηρακλής, δεν έχει καμμία σκέψη να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Ποτέ δεν έκανε πρωταθλητισμό, άλλωστε. Στόχος μια πορεία αξιοπρεπή και αξιόπιστη στην επιστροφή του στο μεγάλο πρωτάθλημα.
Δεν το ήξερα. Ότι ο Θεοδωρίδης είναι ο άγιος Σάββας του Ολυμπιακού. Όχι, ακριβώς. Είναι ακόμα ο μητροπολίτης της ομάδας και θέλει να αγιάσει, να γίνει άγιος.
Δεν γίνεται η ΑΕΚ να μην πάει για πρωτάθλημα. ΑΕΚ είναι. Και να μην κέρδιζε τον Πλατανιά στην πρεμιέρα, ακόμα και να έχανε, πάλι ήταν καταδικασμένη να κυνηγήσει, να διεκδικήσει τον τίτλο. Επειδή είναι ΑΕΚ. Τόσο απλά.
Μεγάλη φανέλλα φοράει η ΑΕΚ. Δεν είναι νέο αυτό, το ξέρω. Το αναφέρω, με αφορμή το ματσάκι της πρεμιέρας με τον Πλατανιά. Θέλω να πω ότι η ΑΕΚ θα έχει πρόβλημα με αντιπάλους στα κυβικά του Πλατανιά.
Μπήκε στο νόημα γρήγορα αυτός ο Μάρκος ο Σύλβας του Ολυμπιακού. Ξύπνιο παλληκάρι φαίνεται, του είπε δυο κουβέντες και ο Βίτορ Περέιρα. Για το λόγο αυτό έκανε αυτό που έκανε πριν το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Στα μουγκά έγινε το σφουγγάρισμα του Σαλπιγγίδη. Πάνω στο ξεκαθάρισμα, με κάποιον Μαντούρο, επιλογή της νεοπλουτίστικης λογικής του ΠΑΟΚ επί Στέφενς. Ο κοντός τέλειωσε από τον ΠΑΟΚ λίγη ώρα μετά το 0-0 με την Ξάνθη.
Φαρμάκωσε τους οπαδούς του ο ΠΑΟΚ, κι αυτούς που ήταν στο γήπεδο και όσους παρακολούθησαν από την τηλεόραση μια μουδιασμένη ομάδα, όχι καλύτερη από την Ξάνθη. Καμμία έκπληξη η ισοπαλία, το 0-0 και η αδυναμία να νικήσουν οι γηπεδούχοι με την εικόνα που παρουσίασαν.