Τα είχε πει ο Αναστασίου, όμως όλοι είχαν σταθεί στα ανούσια. Ο αποδυτηριάκιας είχε διακρίνει στα λόγια του προπονητή την ανησυχία του ότι ο παίκτης μπορεί να βγει σαπάκι. Μιλάμε για την μεγάλη μεταγραφή της Πανάθας, τον Μιχάλη τον Εσιέν.
Εχει συμβεί πολλές φορές να χαθούν πράγματα στη μετάφραση. Αλλη γλώσσα εμείς, άλλη ο Τούντορ, άλλη ο Σαββίδης. Δεν είναι πολύ εύκολο να καταλάβουν όλοι τα ίδια πράγματα ακόμα κι αν έχουν κάτσει στο ίδιο τραπέζι.
Αφεντικό στη διαιτησία ανέλαβε ο Γιάννης Τσαχειλίδης, πρώην διαιτητής και με παρελθόν στη κεντρική επιτροπή διαιτησίας. Ο γιος του μακαρίτη Μανώλη Τσαχειλίδη, που οι νέοι δημοσιογράφοι τον ανέφεραν σαν «πρόεδρο του Ιωνικού».
Δεν τον ξέρω αυτόν τον Φελίπε Πάρδο που πήρε ο Ολυμπιακός. Θέλω, όμως, να τον δω και να τον μάθω. Από ένστικτο, λέω πως έχει ενδιαφέρον. Γουστάρω τους Νοτιοαμερικάνους της δεύτερης ταχύτητας, έτσι κι αλλοιώς. Ποιοι είναι αυτοί;
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί ο Ολυμπιακός κρύβει την αλήθεια στις μεταγραφές του. Δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει. Το φέρνω από δω το πάω από κει και νόημα δεν μπορώ να βγάλω για αυτή την πρακτική. Σε μερικές περιπτώσεις είναι εντελώς παράλογο.
Το έχω ξαναδεί αυτό το ύφος που συνοδεύει τη φράση «...ήταν καλό παιδί». Λέγεται για να μετριάσει την αξία κάποιου σε κάποιον τομέα. Εν προκειμένω, ειπώθηκε για τον Καπίνο από τον Αλαφούζο για να πείσει τους βάζελους, ότι δεν έχασε η Βενετιά βελόνι.
Αυτό που συζητάγαμε έγινε. Ποιο; Οι άλλοι θέλανε τον Παναθηναϊκό. Τέσσερις παίκτες της Μπριζ που μίλησαν, από την ανάγκη να είναι πολιτικά ορθές οι δηλώσεις τους, δεν πέταξαν τη σκούφια τους από χαρά για την κλήρωσή τους με τους πράσινους.
Αυτό θα πει πρόνοια. Δεν θα σταθώ στον εκνευρισμό του Αλαφούζου από τα «κάλπικα» αστέρια στη φανέλα του Ολυμπιακού, με τον οποίο παίζουν πολύ και στον οποίο απάντησε ο χονδρός της επικοινωνίας του Ολυμπιακού. Αλλο ήταν το κορυφαίο θέμα.
Πάλι τα ίδια. «Η τύχη του χαμογέλασε. Επεσε με την Μπριζ». Το γράψανε για την κλήρωση του Παναθηναϊκού. Η κατάσταση είναι ανίατη. Εκτός κι αν γουστάρουμε να παραμυθιαζόμαστε.
Το ακούσαμε κι αυτό. Η καλύτερη κλήρωση για τον Παναθηναϊκό θα είναι η Σαχτάρ. Το είπε στα σοβαρά ένας, κάποιος, ρεπόρτερ. Το δικαιολόγησε κιόλας. Οι Ουκρανοί είναι σε εμπόλεμη κατάσταση.