Βαθμό κάτω από τη βάση παίρνει το παλληκάρι. Μιλάω για τον Τούντορ. Κι όχι τόσο για τις επιλογές του στο παιχνίδι με την ομάδουλα ονόματι Λοκομοτίβα, αλλά για τις δηλώσεις μετά από αυτό.
Μιλάμε σοβαρά. Δες το σωστά. Σε προκαλώ. Η μεταγραφή του Καπίνο στον Ολυμπιακό ήταν ένα δώρο για τους φίλους του Ολυμπιακού, αλλά και του Παναθηναϊκού. Να μιλήσουμε με πραγματικά επιχειρήματα. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.
Αρχίσαμε από νωρίς. Γιατί με τέτοια εμφάνιση απέναντυ σε τέτοιο αντίπαλο κάνεις άσχημους συνειρμούς για τη σεζόν. Για τον ΠΑΟΚ η σεζόν ξεκίνησε. Το ματσάκι ήταν επίσημο κι αν ο Μακ δεν μείωνε σε 2-1 στο τέλος, μάλλον ο αποκλεισμός θα ήταν σίγουρος από κάποια Λοκομοτίβα.
Την πάτησε η Πανάθα. Ο Καπίνο πάει στο γάβρο. Και μη μου πεις ότι ο κάθε «υγιής» βάζελος δεν θα θεωρήσει το συγκεκριμένο γεγονός σαν ήττα. Αφήνει μια πίκρα στο στόμα. Ακόμα κι αν δεν έγινε απευθείας η δουλειά, όπως με τον Νικοπολίδη. Πώς την πάτησε, όμως, η Πανάθα;
Ο αστικός μύθος λέει ότι ο Παναθηναϊκός τον είχε αρπάξει από τον Ολυμπιακό, όταν εδωσε μια εμφάνιση στον Αετό Κορυδαλλού, όπου ανήκε. Μιλάμε για τον Καπίνο κι όχι για τη δεκαετία του 70 και του 80.
Προσωπικά δεν θέλω να δώσω ακόμα μια ευκαιρία στον Τζαβέλλα. Γιατί δεν πρόκειται για τη δεύτερη ούτε καν για την τρίτη. Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ είναι σεσημασμένος κακομαθημένος, για να μην το πω αλλοιώς και παρεξηγηθεί.
Ποιος είναι πίσω από αυτή την επιμονή της Φενέρμπαχτσέ να ζητά και να ξαναζητά από την UEFA να τιμωρήσει τον Ολυμπιακό και να σταματήσει να λειτουργεί με δυο μέτρα και δυο σταθμά; Εδώ σε θέλω.
Κόφτε την πλάκα. Η ΑΕΚ όλα τα ντέρμπυ εκτός και ο ΠΑΟΚ όλα μέσα στον πρώτο γύρο. Ποιος έβαλε τα μπαλάκια στο ψυγείο; Ετσι είναι, πάλι η θρυλάρα είναι ευνοημένη που έχει καλύτερη ισορροπία στα παιχνίδια της και το ντέρμπυ με την Πανάθα στο Καραϊσκάκη στο δεύτερο γύρο.
Πώς γίνεται να ξεθάβονται κάποια πρόσωπα από το παρελθόν και να εμφανίζονται μπροστά σου; Αυτή ήταν η αντίδραση του Γκάρι Λίνεκερ, του σχολιαστή των πάντων, για την πρόσληψη του Κλαούντιο Ρανιέρι στην Λέστερ.
Κάτι δεν μου κόλλαγε καλά από την αρχή. Μιλάω για την ατσαλάκωτη εικόνα του Γιάννη Αναστασίου και στην τρίτη σεζόν του στον Παναθηναϊκό. Παρακολούθησα τις κινήσεις τους και τέλος τον άκουσα να το λέει.