Το δεξί χέρι του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη ήταν ένα από τα βαποράκια της Siemens. Λέμε τι αναφέρουν τα χαρτιά. Τα δικόγραφα. Οι εισαγγελείς. Τα στοιχεία για το animal party στις μίζες των εξοπλισμών.
Όχι μόνο 50% αλλά 80% θα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ αν προκηρυχθούν εκλογές. Αντίπαλος δεν υπάρχει, όχι τόσο λόγω έλλειψης πελατείας, αλλά λόγω έλλειψης ρευστού. Κανένα κόμμα πλην του κυβερνητικού δεν θα μπορέσει να κάνει εκλογικό πρωταθλητισμό.
Η Siemens τα έδινε σε υπουργούς και στα κόμματα. Υπουργοί, δηλαδή, και κόμματα και μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ τα έπαιρναν. Κανονικά. Κανονικότατα. Και οι πρωθυπουργοί τι κάνανε εκτός από το να κωλοβαράνε;
Κάτι αλλάζει δεν το συζητώ. Αλλά προς το χειρότερο ή το καλύτερο δεν γνωρίζω. Το καλό είναι ότι κάποια επιχείρηση αποφάσισε να δώσει αύξηση στους υπαλλήλους της. Ναι, σωστά διαβάσατε, αύξηση.
Τσάμπα μιλούσαν όσοι μιλούσαν προεκλογικά για παροχολογία του ΣΥΡΙΖΑ. Σχεδόν όλες οι υποσχέσεις μπήκαν στο πλύσιμο. Έτσι οι παροχές έγιναν απλά βοηθήματα. Παράδειγμα η οικονομική ενίσχυση των χαμηλών στρωμάτων.
Απώλεια ψήφου εμπιστοσύνης, όχι με την κοινοβουλευτική, αλλά την συναισθηματική σημασία, μπορεί να χαρακτηριστεί η άρνηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των βουλευτών της συγκυβέρνησης να συμμορφωθούν με την εντολή του πρωθυπουργού να μην πάρουν βουλευτικά αυτοκίνητα.
Αυτό που κάνουν όσοι βγάζουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό είναι πολύ χειρότερο από αυτό που αντιλαμβάνεται κανείς με την πρώτη ανάγνωση. Δεν είναι μόνο η ζημιά στην οικονομία, αλλά και το σύνδρομο της φυγής που καλλιεργούν.
Το επόμενο μάθημα που πρέπει να κάνει ο Γκίκας Χαρδούβελης στους φοιτητές του είναι για το τι θα συμβεί αν όλοι οι Έλληνες κάνουν ότι και ο ίδιος το 2012. Τι έκανε;
Άλλο απαράδεκτο. Προέκυψε θέμα για τον πρώην υπουργό οικονομικών σύντροφο Γκίκα Χαρδούβελη επειδή, λέει, έβγαλε τα λεφτά του έξω. Απαράδεκτο, λέω εγώ, να το κάνουν θέμα. Απαραδεκτότατο.
Το νομοσχέδιο για τα ληξιπρόθεσμα χρέη, μου θύμισε την καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, εναντίον των χαρατσιών (ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων - ΕΕΤΗΔΕ, εισφορά αλληλεγγύης, ΕΝΦΙΑ κ.λπ.). Η τότε αξιωματική αντιπολίτευση είχε αναγάγει τις προσφυγές στα δικαστήρια σε κύρια μορφή πάλης για την ακύρωση και την μη πληρωμή τους.