Χρυσόβουλλο. Τι να 'ναι αυτό; Όλο και κάτι μαθαίνεις στη ζωή. Όταν έσκασε αυτή η ιστορία, το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, στα ρεπορτάζ έπαιξε και το χρυσόβουλλο. Η χρυσή βούλα του αυτοκράτορα είναι.
Όσο η αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη θα έχει τα λεφτά της σε τράπεζα της Αγγλίας, τόσο η κυβέρνηση δεν θα έχει επιχειρήματα για να πείσει τους Έλληνες να επανακαταθέσουν στις ελληνικές τράπεζες τις αποταμιεύσεις των 30 δις. που σήκωσαν το τελευταίο τρίμηνο.
Η κυβέρνηση έχει βγει στη γύρα, ψάχνοντας για ρευστό. Τα ταμεία του κράτους έχουν στεγνώσει, οι υποχρεώσεις τρέχουν και όλοι ζητούν. Όμως ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.
Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού τεμπέληδες. Στο εξής όχι μόνο δεν θα απολύονται όχι μόνο δεν θα έχουν μείωση αποδοχών, αλλά θα παίρνουν και επίδομα. Η αρχή θα γίνει από η ΔΕΗ, όπου η νέα συλλογική σύμβαση καθιερώνει το λεγόμενο επίδομα παραμονής, στασιμότητας θα ήταν η πιο σωστή λέξη.
Διακομματικές ζυμώσεις για να μην ισχύσει η απόφαση του πρωθυπουργού για κατάργηση του προνομίου των βουλευτικών αυτοκινήτων γίνονται στη Βουλή. Ανταρσία σε πλήρη εξέλιξη.
Ύπουργοί εξέπεσαν και κυβερνήσεις καταποντίστηκαν. Η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα ήταν πάντα μία επικίνδυνη υπόθεση. Η κυβέρνηση Τσίπρα ετοιμάζεται να βουτήξει και αυτή στα βαθιά, τροποποιώντας τον ΕΝΦΙΑ, έναν νόμο που πλήρωσαν πολύ ακριβά τα δύο κόμματα της προηγούμενης συγκυβέρνησης.
«Λεφτά υπάρχουν» νούμερο δύο. Αυτή τη φορά δεν ειπώθηκε από τον πρώην πρωθυπουργό ΓΑΠ, αλλά από το πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και νυν αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Δημήτρη Μάρδα.
Στα σεντούκια των σπιτιών τους μετέφεραν και πάλι τις οικονομίες τους οι Έλληνες καταθέτες, ανήσυχοι για την πορεία της οικονομίας και το φόβο επιστροφής στη δραχμή ή κουρέματος των αποταμιεύσεων τους.
Αν οι δανειστές της χώρας επιμείνουν στην αντικατάσταση του Γιάννη Βαρουφάκη, ο Αλέξης Τσίπρας ένα μόνο τρόπο έχει να τους εκδικηθεί. Να τοποθετήσει στη θέση του τον επίσης καθηγητή Κώστα Λαπαβίτσα.
Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να επαναφέρει το επίδομα σίτισης των εργαζομένων της ΔΕΗ, το οποίο αντιστοιχεί σε έξι ευρώ την ημέρα και χορηγείται για να μην μένουν νηστικοί τις ώρες που δουλεύουν.