Η συζήτηση για το ελληνικό χρέος θυμίζει ιατρικό συμβούλιο πάνω από το κρεβάτι του ασθενή, που οι λάθος συνταγές των θεραπόντων του τον έχει οδηγήσει στα πρόθυρα του θανάτου.
Για να μην κοροιδευόμαστε. Τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο αρμόδιος για τη διαφθορά υπουργός, δεν είναι τίποτε μπροστά σ' αυτό το όργιο που συμβαίνει. Ούτε εντυπωσιακά ούτε πρωτότυπα.
Η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera προδημοσιεύει αποσπάσματα ενός βιβλίου που θα κάνει πάταγο στην Ελλάδα. Σύμφωνα με αυτό, η Μαργαρίτα Παπανδρέου «είχε λογαριασμό στην HSBC ύψους 500 εκατ. ευρώ»
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός και ο πρόεδρος της είναι από τους λίγους που πλήρωσαν μερτικό για τη μείωση του δημοσίου χρέους. Το 2012 κατέβαλαν 169.000 ευρώ που ήταν το ποσό που αναλογούσε στο χρέος του Βαγγέλη Μαρινάκη, των ποδοσφαιριστών και των υπαλλήλων της ΠΑΕ.
Σφάξε με αγά μου να αγιάσω, παρακαλούσαν οι ραγιάδες στο παρελθόν. Τώρα οι Έλληνες και κυρίως οι Ελληνίδες θα παρακαλούν το ΣΔΟΕ να τους ελέγξει για να γνωρίσουν από κοντά το νέο προιστάμενο της ...λαοφιλέστατης, ξαφνικά υπηρεσίας.
Ούτε ένας ούτε δύο ούτε καν εκατό. Πεντακόσιοι Γερμανοί εφοριακοί είναι έτοιμοι να έρθουν στην Ελλάδα για να μας μάθουν πως συλλαμβάνεται η φοροδιαφυγή και επιτυγχάνονται όλοι οι δημοσιονομικοί στόχοι.
Σε τουλάχιστον ένα χρόνο και υπό προυποθέσεις θα γίνουν η αύξηση των κατώτατων μισθών από 586 σε 751 ευρώ και η επαναφορά του δώρου στις συντάξεις κάτω των 700 ευρώ, όπως έχει δεσμευτεί προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ.
Υπό ασφυκτική πίεση η Ελλάδα, λένε. Δεν ντρέπονται καθόλου. Ό, τι θέλουν γράφουν. Άρχισε τις διαπραγματεύσεις, δηλαδή κυνηγάει μια άλλη πιο ευνοϊκή συμφωνία η νέα κυβέρνηση με τους δανειστές και τα μήντια στην Ελλάδα απευθύνονται στα ελληνόπουλα, τα οποία τα αντιμετωπίζουν σαν κοτόπουλα.
Ποτέ οι λεφτάδες αυτής της χώρας δεν ήταν τόσο λεφτάδες, αλλά και συγχρόνως τόσο άπληστοι, όσο οι σημερινοί. Χάρη σε επιφανείς Έλληνες παλαιότερων χρόνων, η οικονομική επιφάνεια, είχε γίνει συνώνυμη με την ευεργεσία και την φιλανθρωπία.
Ξαφνικά, το διαδίκτυο γέμισε από μπράβο για τη Ραχήλ Μακρή: «Εμείς που ξέρουμε 5 πράγματα, ξέραμε εξαρχής ότι έχεις δίκιο!!!», «Ραχηλάκι απλά ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ, θα γίνει το ELA να δεις!!!», «Μπράβο Ραχήλ .. εγώ δεν αμφιβάλω για τις γνώσεις σου....και πάλι μπράβο».