Από Δευτέρα με το καλό Νατάσα και τα αριστερά μυαλά στα κάγκελα. Η κρατική τηλεόραση κάνει την αντεπίθεσή της με την δημοσιογραφίνα της «Αυγής» και την φλογερή επαναστάτρια του Σύριζα.
Ρε, τα κανάλια θα μας δώσουν φαγητό; Όχι, βέβαια. Αυτά ή εκείνα τα κανάλια θα μας επιστρέψουν τα λεφτά που μας έκλεψαν τα μνημόνια; Όχι, βέβαια. Θα ξαναβρεθούν οι συντάξεις όπως ήταν, δεν θα μπαίνουν οι παραπανήσιοι φόροι αν τα κανάλια γίνουν 4, 14, αν γίνουν καναλάρχες αυτοί κι όχι κάποιοι άλλοι.
Γνωστό ότι κατά 80% το Χόλυγουντ, η Μέκκα του παγκόσμιου κινηματογράφου, είναι υπέρ του Δημοκρατικού κόμματος. Αυτό συμβαίνει σ’ όλον τον κόσμο με τους ανθρώπους της τέχνης, της διανόησης, του θεάματος.
Είναι ένας κόσμος με ιδιαιτερότητες αλλά και ξεκομμένος από τις κοινωνίες των απλών ανθρώπων αυτός του αμερικάνικου σινεμά. Ο κόσμος στον πλανήτη Χόλυγουντ, των σταρ και των αμειβόμενων με πολύ χοντρά και βαριά πακέτα.
Η δικαιοσύνη δεν κάνει πόλεμο ενάντια στη διαφθορά. Ούτε προστατεύει τη διαφθορά, τη διαπλοκή. Μη λέτε μαλακίες, κυρίες και κύριοι. Υπάρχει εγκληματική οργάνωση στο πρωτάθλημα.
Το δικό του παιχνίδι κάνει στην τηλεόραση ο Αλ Τσαντίρης Λάκης Λαζόπουλος. Το κανάλι που θα συνεργαστεί μαζί του ενδιαφέρεται μόνο για τις θεαματηκότητες. Μέχρι εκεί. Το τι θα λέει, δηλαδή ποιόν θα ξεφτυλίζει, ποιούς θα σατιρίζει, είναι επιλογή του διασκεδαστή.
Διαβάστε πως τρία αδέλφια μαζί με ένα φίλο τους έφτιαξαν μια «αυτοκρατορία» που έγινε σήμα κατατεθέν μιας ολόκληρης εποχής και διαρκεί μέσα στον χρόνο. Αυτά τα παιδιά έγραψαν ιστορία... κυριολεκτικά!
Είναι είδηση. Ποινική δίωξη ασκήθηκε στον πασίγνωστο επιχειρηματία και καναλάρχη Δημήτρη Κοντομηνά. Είναι γεγονός η εν λόγω απόφαση της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών σε βάρος του Κοντομηνά. Για φοροδιαφυγή. Για ξέπλυμα χρήματος.
Τι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, τι Σύριζα. Οι ίδιες νταντέλες είναι, στο ίδιο στο ίδιο φουστάνι. Εντελώς. Αν είναι δυνατόν, να ασχολούνται 17 υπουργοί γιατί η διοίκηση της συριζαίικης ΕΡΤ απόλυσε, μάλιστα με δικαστικό κλητήρα τον συριζαίο γενικό διευθυντή ειδήσεων.