Αυτό είναι μπομπάτο θέμα. Η γνωστή και τρισχαριτωμένη αλλά αδικημένη ακόμα από τις χαμηλές θεαματικότητες τηλεπαρουσιάστρια κυρία Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δήλωσε στην εκπομπή της ότι είχε σχέση με αθλητή.
Επειδή το κορίτσι είναι μοντέλα δεν σημαίνει ότι είναι και καλλονή. Μην τρελλαθούμε. Κέρδισε τον διαγωνισμό των καλλιστείων, της φορέσανε τη ζώνη της Μις, της Σταρ, δικαιούται τον τίτλο, αξίζει τη διάκριση, διότι πράγματι ήταν η καλύτερη, όμως όχι ότι είναι αληθινά όμορφη.
Το απόλυτα αδιανόητο. Στο λέω με μια κουβέντα και αναδεικνύω μια γελοία πραγματικότητα. Τα media, κάποια media στην Ελλάδα, και δεν εννοώ στην περιφέρεια, στην επαρχία, αλλά στη σέντρα, μέσα που κάνουν πρωταθλητισμό, αντιμετωπίζουν την κυρία Μενεγάκη Ελένη σαν πρόσωπο της Βίβλου. Φοβερά πράγματα.
Ένα βασικό στοιχείο χαρακτηρίζει δύο κυρίες της εγχώριας showbiz, την Άννα Βίσση και την Ναταλία Γερμανού, οι οποίες είναι και κολλητές. Έχουν μια σχέση αλληλοεκτίμησης και η μία λέει στην άλλη τα μυστικά της.
Απολογούμην δύο ολόκληρα χρόνια για τη Ραχήλ. Καιρός να το κάνει τώρα ο κύριος Τσίπρας, είπε ο Πάνος Καμένος όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει το μετεκλογικό «ολίσθημα» της πρώην συνεργάτιδας του.
«Μοιάζω πλούσια» δήλωσε η κυρία Άννα Βίσση. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πλούσια, έστω ότι δεν είναι τόσο πλούσια όσο... μοιάζει. Όσο φαίνεται. Γιατί στέκομαι σ' αυτό, να εξηγήσω ευθύς.
Δεν γνωρίζω κανένα τραγούδι της κυρίας Ελένης Φουρέιρα. Κι αν κάποιο απ' αυτά είναι σουξέ, έστω ενός μηνός, ενός καλοκαιριού. Ξέρω,όμως, την ίδια την κυρία Φουρέιρα από τις φωτογραφίες της που δημοσιεύονται και τις τρώω στη μάπα, θέλω, δεν θέλω
Στο λέω και θα με θυμηθείς. Ένα πρωινό ωραίο και ηλιόλουστο θα κρυώνεις σα να είσαι γυμνός. Στο ξαφνικό θα προκύψει. Τι έγινε, ρε, θα απορείς. Ο καιρός είναι θαυμάσιος, χαρά Θεού, εγώ γιατί τουρτουρίζω.
Ομάδα που προέρχεται από την Β' εθνική είναι υποχρεωμένη να υπογράψει με τη Νόβα, κι όχι με κάποιο άλλο κανάλι, την παραχώρηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της σαν ΠΑΕ της σούπερ λίγκα.
«Δυο φορές αθωώθηκα γι' αυτήν την υπόθεση αλλά δεν το είδα γραμμένο στις εφημερίδες, ίσως δημοσίευσαν την είδηση με μικρά γράμματα». Μιλάει ο Ευάγγελος Μαρινάκης για την είσοδό του στο αποδυτήριο του διαιτητή, στον τελικό του κυπέλλου Ολυμπιακού-Αστέρα, στο ΟΑΚΑ, το 2013.