Η αιώνια ΑΕΚ. Κέρδισε χθες την Λαμία εκτός, αλλά πως κέρδισε. Αυτό έχει σημασία. Όχι ότι πήρε το τρίποντο, αλλά για μια φορά ακόμα άφησε το παιχνίδι...
Χάνει η ομάδα, μια ακόμα αποτυχία και κάποιοι οπαδοί τρελαμένοι, πιο αγανακτισμένοι από τους αλησμόνητους αγανακτισμένους στην πλατεία Συντάγματος, περιμένουν...