Ο ερασιτέχνης Παναθηναϊκός είναι η… μάνα του λόχου. Έτσι λένε, έτσι και το γράφουν. Ότι κάθε ερασιτεχνικό σωματείο από το οποίο προήλθε η ΠΑΕ είναι η μάνα. Η μάνα του λόχου. Πρόκειται για μια από τις μπόλικες στερεότυπες μαλακίες που παίζουν στην ποδοσφαιρική καθημερινότητα. Λάθος να σνομπάρουμε το θέμα.
Ένας άλλος προπονητής θα ανακάτευε την τράπουλα στην ΑΕΚ. Λάθος, όμως θα το έκανε. Να δείξει ότι θέλει να βάλει την υπογραφή του ως νέος προπονητής. Ότι δεν είναι η συνέχεια του προηγούμενου.
Ο μαροκινής καταγωγής Βέλγος Ομάρ Ελ Καντουρί κάνει το 3 – 0 στο 60 με την Βασιλεία και ένα τέταρτο μετά γίνεται αλλαγή. Διαφωνεί ο Άραβας! Ηθελε να μείνει στον αγώνα κι άλλο, μέχρι το τέλος. Και τη δυσφορία του για την αντικατάσταση του την έβγαλε φόρα παρτίδα κατάμουτρα στον προπονητή Λουτσέσκου.
''Κλειστόν λόγω διακοπών''. Συμβαίνει. Το κατάστημα κατέβασε ρολά για δέκα, για είκοσι μέρες διότι το αφεντικό σαν άνθρωπος έχει ανάγκη να ρίξει βουτιές στη θάλασσα. Συμβαίνει και το άλλο. ''Κλειστόν λόγω ανακαινίσεως''. Στην περίπτωση του πρωταθλήματος, δεν έγινε η προγραμματισμένη κλήρωση διότι το μαγαζί ''Κλειστόν λόγω αδυναμίας οικονομικής''. Κι αυτό συμβαίνει, είναι και κατανοητό.
Ομάδα με περισσότερα απ΄αυτόν κυβικά απέκλεισε ο ΠΑΟΚ, μάλιστα με δυο νίκες, και το εντυπωσιακό 3 – 0 εκτός. Παρακάτω. Δεν στέκεσαι εδώ. Γιατί; Δεν λέει τίποτα, επί της ουσίας, για τον ΠΑΟΚ μια τέτοια επιτυχία, πράγματι. Γιατί;
Ποτέ ο Τσίπρας δεν θα πει ότι ο λαός κάνει λάθος. Ποτέ. Ο λαός έχει πάντα δίκαιο, κι όχι διότι τον χαρακτηρίζει το ακαταλόγιστο. Η σοφία και η ωριμότητα διακρίνει τον λαό. Πάντα. Ο λαός, λοιπόν, πολύ σωστά ψήφισε Τσίπρα, πολύ σωστά δεν θα τον ξαναψηφίσει. Κι όταν με το καλό ο γίγας λαός μαυρίσει τον σημερινό πρωθυπουργό, αυτός, ο Τσίπρας πάλι δεν θα πει ότι ο λαός έκανε λάθος.
Φιλικό ματσάκι ελληνικής ΠΑΕ με μπυραρία στο εξωτερικό. Και τα sites κανονικά supermarket που τα έχουν όλα, από τα παραμύθια του Τσίπρα μέχρι τις ξεβράκωτες της Μυκόνου, κάνουν προσφορά χωρίς κουπόνια. Κατ’ ευθείαν στο καλάθι του φανατικού. Διαρκής επαφή και λεπτό προς λεπτό, λέει, για ό,τι συμβαίνει στο ματσάκι με τη ψησταριά σε κωμόπολη κάποιας άλλης χώρας. Λες και αναμεταδίδουν παιχνίδι ιστορικό και κρίσιμο.
Δεν τους παίρνω στα σοβαρά τους Μαρινάκηδες και Μελισσανίδηδες και Σαββίδηδες, τους χθεσινούς και σημερινούς, όταν παίζουν σε πρωτάθλημα της πλάκας. Και της δυσφήμησης του ποδοσφαίρου. Τι δουλειά έχει κοτζάμ Ολυμπιακός π.χ. με τον Λεβαδειακό (φώτο). Παναθηναϊκός με Απόλλωνα. ΑΕΚ με Πλατανιά και Κασσιόπη και Βέροια, Λαμία και Νίκη Βόλου. Ρε, πλάκα κάνουμε;
Σκέπτομαι τι σόι πρωτάθλημα μας περιμένει. Από μακριά φαίνεται ότι δεν θα 'ναι μια από τα ίδια. Μια πάνω κάτω από τα γνωστά. Όπως μια ζωή ορίζανε τα πράγματα έτσι κι αλλοιώς οι μεγάλοι Ολυμπιακός, Παναθηναίκός, ΑΕΚ. Μας αρέσει ή όχι αυτοί οι τρεις είχαν τον πρώτο λόγο.
Από τη δεκαετία του '60 μέχρι και σήμερα ίδια φάση. Ούτε μια φορά δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα χωρίς μανούρα. Χωρίς μανούρες. Ειναι ανάγκη να προστέσει κανείς κάτι άλλο για να συμφωνήσει ο παρατηρητής ότι στην Ελλάδα το πρωτάθλημα κυκλοφορεί στη βάση μόνιμης, παραδοσιακού τύπου, λεχριτοσύνης;