Το ακούσαμε κι αυτό. Ο Ολυμπιακός πλήρωσε την απραξία των 16 ημερών στο ματς. Το είπε επαγγελματίας. Ποδοσφαιριστής, δημοσιογράφος, δεν έχει σημασία. Δεν αποκλείεται ο απέναντύ του, πριν από λίγες ημέρες, να είπε πως η αναβολή του ντέρμπυ επιτρέπει στον Ολυμπιακό να είναι ξεκούραστος με την Μπάγερν.
Περίεργο. Να αναβληθεί η προγραμματισμένη, αφού είχε οριστεί ημέρα, ώρα και τόπος συγκέντρωσης, διαδήλωση διαμαρτυρίας του Παναθηναϊκού. Πολύ περίεργο. Επειδή, λέει, υπήρχε κίνδυνος πέμπτης φάλαγγας. Κάποια ύποπτα στοιχεία να υπονομεύσουν το χαρακτήρα της ειρηνικής διαδήλωσης.
Πεντάρα είχαν αρπάξει στα μάγουλα και στα μεριά τους πίσω η Άρσεναλ και η Ντυναμό, οι άλλες δύο ομάδες του ομίλου. Ο Ολυμπιακός καθάρισε μόνον με 4-0. Αξιοπρεπέστατο σκορ αν λάβεις υπ' όψιν όχι τόσο τη διαφορά των δύο ομάδων.
Αν γίνει κι αυτό, δεν ξέρω αν θα αποτελεί δικαίωση του Παναθηναϊκού που συνεχίζει να ζητάει να διεξαχθεί το ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό. Αν, δηλαδή, θα αποφασιστεί να ικανοποιηθεί το αίτημα του Αλαφούζου να οριστεί το παιχνίδι της 11ης αγωνιστικής ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.
Δεν έγινε ποτέ το παιχνίδι της Μπάγερν με τον Ολυμπιακό. Είναι σαν να μην έγινε. Ο σοβαρός δεν ασχολείται με ένα χαμένο από χέρι ματς. Απλώς το παρακολουθεί για ιστορικούς λόγους. Δεν τρέχει κάστανο που η θρυλάρα έφαγε τέσσερα από τους Γερμανούς.
Πλησιάζει η ώρα του Ολυμπιακού της Ευρώπης. Κι εμείς μπροστά στην τηλεόραση θέλουμε, δεν θέλουμε θα ξεχαστούμε από τα καυσαέρια, τα δηλητήρια που κυκλοφορούν στον ποδοσφαιρικό μας ουρανό.
Αυτή τη χοντρομαλακία δεν την κατάλαβα ποτέ. Βρήκαν μια λέξη, τη λέξη «Ανεγκέφαλοι» και καθάρισαν όσοι ασχολούνται λες και έχουν πτυχία κοινωνιολογίας με τα πρεζόνια που ρίχνουν τις φωτοβολίδες στα γήπεδα.
Αυτοί στον Παναθηναϊκό την έχουν χεσμένη τη φωληά τους και αντί να ζητήσουν συγγνώμην από την ποδοσφαιρική Ελλάδα για την ευθύνη τους που δεν έγινε το ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό, ψάχνουν να βγάλουν ξύγκι απο τη μύγα.
Πολύ σωστά ο Παναθηναϊκός ακύρωσε την αυριανή προγραμματισμένη διαδήλωση. Δεν θα ματαιώνονται μόνο τα ντέρμπυ στο πρωτάθλημα και οι εκλογές στη ΝΔ. Αναβολές, μεταθέσεις, ματαιώσεις θα αποφασίζονται και για τις λαϊκές κινητοποιήσεις.
Και η ΚΑΕ, γράψανε, ήταν υπέρ της διαδήλωσης που θα διοργάνωνε η ΠΑΕ. Τι θα πει ΚΑΕ, για να ξέρουμε τι λέμε; Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Κανένας άλλος και τίποτα άλλο δεν σημαίνει ΚΑΕ, δηλαδή η ανώνυμη εταιρεία του καλαθοσφαιρικού Παναθηναϊκού.