Γείτονες οι Έλληνες και οι Αλβανοί και με σχέσεις συμβίωσης εδώ και 6 αιώνες. Μη λέμε πολλά. Έχουμε μπερδευτεί μ’ αυτούς και τα συναισθήματα παίζουν κάποιες φορές στα όρια της αντιπάθειας. Μην πω και του μίσους.
Η διαιτησία είναι του Ολυμπιακού. Ποιος δεν το λέει αυτό από παναθηναϊκούς, παοκτσήδες, αεκτζήδες. Οι οποίοι, βέβαια, φιλοδοξούν και αυτοί για το πρωτάθλημα. Έτσι είναι. Δεν είσαι Παναθηναϊκός, δεν υπάρχεις στο χάρτη σαν Παναθηναϊκός αν δεν πας κάθε χρόνο για πρωτάθλημα.
Είσαι Ολυμπιακός. Είσαι. Εγώ θα σου πω ότι δεν έχεις καμμία σχέση με τον Ολυμπιακό. Το ίδιο ισχύει για τον Παναθηναϊκό, τον κάθε οπαδό. Μιλάω για σχέση ιδεολογική, όχι κάτι άλλο. Οπαδός είσαι, αγνός που λένε. Γιατί;
Μπράβο ρε Δίπλαρε. Εκεί που δεν υπήρχε θέμα το δημιούργησες. Η ΑΕΚ τσίμπησε, ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός δεν ξέρω. Το παλληκάρι είπε μια αλήθεια που δεν έπρεπε να πει. Καλύτερα ένα ανώδυνο ψέμα, παρά μια αλήθεια που δεν μπορεί ο άλλος να ακούσει.
Απαράδεκτα πράγματα. Ομάδα που σώθηκε αγωνιστικά, στα χαρτιά υποβιβάζεται. Ομάδα που υποβιβάστηκε διότι τερμάτισε μέσα στις τελευταίες, τελικά παραμένει στην κατηγορία. Απαράδεκτα πράγματα.
Ο πρόεδρος της ομάδας είναι το άλφα και το ωμέγα της. Πρόεδρος είναι, ιδιοκτήτης, μεγαλομέτοχος, διευθύνων σύμβουλος, μάνατζερ της, όποια κι αν είναι η ιδιότητα του.
Άξιο παρατήρησης γεγονός. Και σχολιασμού σχετικώς. Αναφέρομαι σε μία είδηση που στήνει το πρωτάθλημα στη σέντρα και το ξεβρακώνει. Και έλα μετά εσύ να μου μιλήσεις για την εγκληματική οργάνωσε και την διαφθορά στο ποδόσφαιρο.
Μόνον ο Ατρόμητος θα τα βρει σκούρα στα play-off στο γιουρόπα ληγκ. Κληρώθηκε με την τουρκική Φενέρ Μπαξε. Όχι, δηλαδή, πως δεν έχει τύχη η ελληνική ομάδα. Όλα μέσα είναι. Και να προκριθεί και να αποκλειστεί μετά τα δύο παιχνίδια στις 20 και 27 Αυγούστου.
Δεν ασχολούμεθα με το ποδόσφαιρο μονάχα επειδή είμαστε οπαδοί της ομαδάρας μας. Ομαδάρα μας είναι, βέβαια. Αν δεν ήταν θα ήμασταν οπαδοί της; Όχι, βέβαια. Δεν είμαστε μαλάκες που επιλέξαμε αυτήν κι όχι κάποια άλλη. Θεωρίες, αποδυτηριάκια.
Αποτυχημένη εμφάνιση του ΠΑΟΚ στην επαρχιακή Ευρώπη της Σλοβακίας, κόντρα στην Σπάρτακ. Πήρε απλά την ισοπαλία με 1-1 και προκρίθηκε με προβληματική συμπεριφορά στο γήπεδο. Μιλάμε για τον ΠΑΟΚ, όχι την ομαδούλα της Τρναβα, που με την ευκαιρία να σημειώσουμε διαθέτει αρκετά συμπαθητικό γηπεδάκι.