Μεγάλη αγωνία. Θα ξεπεραστούν οι δυσκολίες; Θα περάσουν τα μέτρα στη Βουλή; Θα πειστούν οι εταίροι και οι θεσμοί; Θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τις τράπεζες; Ερωτήματα που απασχολούν σοβαρά και τον Βαγγέλη Μαρινάκη.
Εκεί που τον ρωτήσανε για τον Εσιέν, άρχισε να ξεροκαταπίνει. Ο Αναστασίου, ντε. Βλέπετε την έχει πατήσει με εκείνον τον Μπαϊράμι που ήρθε ως όνομα, μόνο που ελάχιστοι πια το θυμούνται.
Μιλάμε σοβαρά; Πάντα μιλάμε σοβαρά. Το ερώτημα αφορά αν κάποιοι αντέχουν σοβαρή συζήτηση με τις «εξελίξεις» που μόνον εξελίξεις δεν είναι στην πραγματικότητα.
Καλά τα λέει ο Αθανασιάδης. Τό' χει το μπινελίκι και το αχηγηλίκι το παλληκάρι. Απλώς δεν ξέρω αν μπορεί να το επιβάλλει μέσα στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΟΚ. Θα ήταν χρήσιμο μετά από αυτά που έχουν δει τα μάτια μας τα τελευταία χρόνια. Ο Κλάους είπε απίθανα πράγματα που πρέπι να αξιολογηθούν.
Οταν είσαι παίκτης του ΠΑΟΚ η κυρά σου πρέπει να έχει τα ανάλογα κυβικά. Δίμετρα πόδια, καλοσχηματισμένους γλουτούς και μπούστο να βγάζει μάτι. Ετσι πάει κύριε Αθανασιάδη, που νομίζεις ότι δεν θα ασχοληθούμε εμείς οι ΠΑΟΚτσήδες με τις γυναίκες που κουβαλάτε.
Εκείνη την ώρα σκέφτηκε το παλληκάρι: «Πού στο διάολο πάω. Εδώ είναι το σπίτι μου». Μιλάω για τον Κασίγιας. Τα 2/3 της ζωής του τα έχει περάσει στο Μπερναμπέου, λογικό να τον πάρουνε τα ζουμιά στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου.
Ο Ολυμπιακός πάει και για τον Μιραλάς! Ο αγαπημένος των γάβρων Μιραλάς μέσα στους στόχους του Ολυμπιακού! Πολύ κοντά να κλείσει η μεταγραφή του Μιραλάς, τον θέλει πολύ ο Μαρινάκης!
Ο Γιάννης Αναστασίου έχει τον τρόπο του. Είναι νοικοκύρης και θέλει να το προβάλει. Να μιλήσει στα μέσα για τη διαφορετικότητά του σε σχέση με την μπουρδελιάρικη ακαταστασία που χαρακτηρίζει κατά βάση τις ελληνικές ομάδες.
Η Βέροια απαλλάχτηκε. Η δικαιοσύνη που δεν είναι γκαβή, όμως, που αποφασίζει πάντα σα να’ ναι τυφλή, μ’ ένα μουνόπανο δεμένο στα μάτια, έκρινε ότι το ματσάκι Ολυμπιιακός-Βέροια 3-0 ήταν ανόθευτο.
Πες το κι άσε τις τζιριτζάτζουλες. Τεσσάρα ρίξαμε στην Ντνίπρο. Αυτή που έφτασε στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ και κυρίως αυτή την ίδια που απέκλεισε τον Ολυμπιακό πέρυσι. Αντε, με τα σαπάκια. Να δείξουμε ποια είναι η ΠΑΟΚάρα.