Μια φοβερή γυναίκα. Η Αρμένισσα Σαρκισιάν, που έγινε παγκόσμια γνωστή ως Σερ, με εκατομμύρια δίσκους και πολυβραβευμένη ηθοποιός. Ξεκίνησε από πιτσιρίκα, όλα, κι όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα τα έκανε και τα δοκίμασε από πιτσιρίκα.
Αυτή η κρατική τηλεόραση, η μετά το «μαύρο» του Σαμαρά, δεν είναι απλά η «συνέχεια» της προηγούμενης. Εκείνης, δηλαδή, επί κυβερνήσεων που τις καταδίκασε ο ελληνικός λαός.
Κατ' αρχήν είναι «ύποπτο» να δίνει κάποιος επιχειρηματίας ένα μπαούλο λεφτά για να πάρει άδεια καναλάρχη. Όταν, μάλιστα ο επιχειρηματίας δεν είχε σχέση μέχρι σήμερα με κάθε δραστηριότητα στο χώρο των media.
Έχει περάσει το «μήνυμα» από την οικογένεια Βαρδινογιάννη στα στελέχη και τις φίρμες του star ότι «κάτι ετοιμάζεται». Ότι το κανάλι δεν θα κατεβάσει ρολά. Πράγματι, συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι, παρουσιαστές και διοικητικοί είναι στο «περίμενε», ενώ αρκετοί εργαζόμενοι ψάχνονται να δουλέψουν στο κανάλι του Μαρινάκη.
Εγώ ξέρω ότι τα κανάλια που δεν πήραν άδεια θα κλείσουν. Μαλακίες λες, αποδυτηριάκια. Οι 4 υπερθεματιστές έδωσαν τα λεφτουδάκια τους με την προϋπόθεση ότι μόνον αυτοί θα έχουν δικαίωμα να εκπέμπουν. Είπαμε. Λες μαλακίες, αποδυτηριάκια.
Με παπά και κουμπάρο και παρουσία δεκάδων συγγενών και φίλων παντρεύονται ένας άνδρας και μια γυναίκα τρελά ερωτευμένοι. Σήμερα. Αύριο θα είναι ευτυχισμένοι, όπως σήμερα;
Ο Αλέξης Τσίπρας είναι πρωθυπουργός, είναι ο κυβερνήτης της χώρας, όμως είναι απλά ένας «σύντροφος» ακόμα και για τον τελευταίο αγωνιστή του κόμματος. Έτσι είναι. Όταν είσαι οργανωμένο μέλος του κόμματος, μιλάμε για αριστερό κόμμα, τότε όλοι είναι ίσοι.
Γιατί το περιοδικό ζήτησε συνέντευξη από τον σύντροφο Νίκο Καρανίκα; Διότι ο εν λόγω είναι ο Ελάτε να γελάσουμε. Ένας γιούχας. Πες μας κι άλλα, σύντροφε σύμβουλε του πρωθυπουργού, για να γίνεις εσύ ρεζίλι κι εμείς να σπάσουμε πλάκα.
...σε μια σαπουνόπερα ολκής. Αυτή η σειρά τα έχει όλα εν αφθονία: Μέση Ανατολή, Αραβία, πόλεμοι, δικτάτορες, Αμερικάνοι, ίντριγκες, έρωτες, gay, νόθα παιδιά, φανατικούς ισλαμιστές, βομβαρδισμούς, δολοφονίες, παλάτια, νοσοκομεία, υψηλή ραπτική, τζιχαντιστές, πανέμορφες γκόμενες, ημίγυμνους άντρες, χλιδή, φτώχια… τα πάντα σας λέω.
Ο Στηβ Γιατζόγλου είναι η περίπτωση. Δεν μπορείς να τον μισήσεις. Έστω να τον αντιπαθήσεις. Περίεργο τραίνο ως αντίπαλος. Τον έχεις απέναντι και δεν σου βγαίνει να τον βρίσεις. Γιατί;