Αυτοί που ξέρουν το λένε. Αυτοί που χρόνια είναι στο κουρμπέτι και βλέπουν ακόμα και πίσω από τον τοίχο. Ότι ναι μεν «ορφάνεψε» τηλεοπτικά η πρώτη σε οικονομική ισχύ οικογένεια στην Ελλάδα, των Βαρδινογιαννέων, όμως παραμένει στο παιχνίδι λόγω...Μαρινάκη.
Ο πρώτος γάτος της πιάτσας, ο και αποκαλούμενος «μάρκα μ' έκαψες» Γιάννης Αλαφούζος πήρε πρώτος κανάλι με 43,6 εκ. ευρώ. Ένα ποσό πολύ μεγαλύτερο, μα πάρα πολύ πιο υψηλό, σύμφωνα με κάθε λογική πρόβλεψη. Ώπα, ρε!
Στην πιάτσα ισχύει το αξίωμα «Δεν κερδίζεις εκλογές αν έχεις κόντρα τα κανάλια». Σ' άλλη εκδοχή το «Δεν έχεις ζωή ως πρωθυπουργός με κόντρα τα κανάλια». Αυτή είναι η αλήθεια. H πραγματικότητα που κανένας πολιτικός δεν παραγνωρίζει.
Το μεγαλύτερο φαβορί για να πάρει άδεια από τους υποψήφιους καναλάρχες ήταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Γιατί; Επειδή μπήκε στη διαδικασία της αδειοδότησης να εξασφαλίσει τη μία από τις τέσσερις άδειες με κάθε τίμημα!
Πρόκειται περί χοντροκομένης ανοησίας να χαρακτηρίζονται «διαπλεκόμενοι» μονάχα οι επιχειρηματίες. Ιδιαίτερα εκείνοι που έτσι κι αλλοιώς έχουν μία σχέση με μπίζνες του δημοσίου. Διαπλεκόμενοι είναι και οι πολιτικοί.
Το 'χω σίγουρο. Η εγκληματική οργάνωση που πρωταγωνιστεί τα τελευταία 4 χρόνια στο πρωτάθλημα θα κτυπήσει και στο χώρο του τηλεοπτικού ανταγωνισμού. Δεν το συζητώ ότι αυτό θα προκύψει.
Ο Μαρινάκης παίρνει άδεια για κανάλι εθνικής εμβέλειας. Φοβερά πράγματα. Αυτά γίνονται μόνον στην Ελλάδα. Ο εδώ και μήνες πολλούς κατηγορούμενος για αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης στο πρωτάθλημα Ευάγγελος Μαρινάκης, καναλάρχης και με την άδεια του κράτους.
Συμφωνώ ότι οι καναλάρχες πρέπει να πληρώνουν για τις συχνότητες που εκμεταλλεύονται. Είτε είναι τηλεοπτικές, είτε ραδιοφωνικές. Πρόκειται για δημόσια περιουσία, η οποία, επειδή δεν φτάνει για όλους πρέπει όσοι τη νέμονται να «αποζημιώνουν» το σύνολο με την καταβολή τέλους.