Δεν τα κατάφερε η ΑΕΚ στο χθεσινό παιχνίδι της με τον Βόλο. Τελείωσε 1-1 στο ημίχρονο στο ΟΑΚΑ και στο δεύτερο η ομάδα που έχει προπονητή τον Γιαννίκη...
Έχασε στη Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός από τον Αστέρα ο οποίος στο τελευταίο τέταρτο έμεινε με δέκα διότι παίκτης του είδε κόκκινη κάρτα. Ε, δεν θα κερδίζει όλα...