Την έχει βρει με την ΕΠΟ ο Κοντονής Σταύρος. Η καλύτερή του! Τα χώνει και τα ξαναχώνει στην ποδοσφαιρική ομοσπονδία σα να μην είναι υπουργός, αλλά κάποιος ποδοσφαιρόφιλος. Κάποιος οπαδός.
Όπως όλες οι ελληνικές ομάδες στο ποδόσφαιρο και ο ΠΑΟΚ έχει την αλητεία του. Δεν μπαίνω στη μαλακισμένη λογική ότι αυτά τα πρεζόνια δεν είναι σωστοί φίλαθλοι, κάνουν κακό στην ομάδα με τέτοια οπαδική συμπεριφορά, όπως αυτή με το ντου στον αγωνιστικό χώρο, στο παιχνίδι με την Ντόρτμουντ.
Κατ' αρχήν. Άντε να χαθείτε, ρε, όσοι μπουκάρατε στον αγωνιστικό χώρο, με τη λήξη του παιχνιδιού. Μην πείτε τίποτα, δεν κάνω διάλογο. Αδιάφορο αν αγαπάτε πολύ τον ΠΑΟΚ, περισσότερο απ' εκείνους τους πολλούς που παρέμειναν στις εξέδρες.
Στη φωτογραφία βλέπεις στο πρόσωπο της 16χρονης Μέρεντιθ Μίκελσον το γεννημένο από κούνια πουτανάκι. Και από τα 11 χρόνια της το εκπαιδευμένο πορνίδιο, που είτε διαθέτει, είτε όχι τα προσόντα που απαιτεί η βιομηχανία της μόδας, εκείνη θα παίξει έτσι κι αλλοιώς το ρόλο του μανεκέν.
Από τη μία ο ΠΑΟΚ, που μεθαύριο βράδυ τον περιμένει το ντέρμπυ της ζωής του. Κερδίζει τον Ολυμπιακό κι έχει πρόσωπο να μιλάει και να ελπίζει πραγματικά για πρωτάθλημα. Αν, όμως, χάσει από τον Ολυμπιακό, τότε μιλάμε για το πισωγύρισμα του ΠΑΟΚ. Με τι άντερα στη συνέχεια να επανέλθει σαν υποψήφιος πρωταθλητής;
Δεν μου κάθεται καλά, καθόλου καλά, αυτή η σχετική ιστορία να κάνουν συσκέψεις εν όψει της παρουσίας στην Τούμπα του μεγαλομέτοχου του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη. Ποια μέτρα θα πάρουν για να τον προστατεύσουν και για να προστατεύσουν τον ΠΑΟΚ, για να μη ξεχνιόμαστε.
Αυτή, ρε, είναι η αλλαγή που έφερε ο Σύριζα! Με την Τασία και την Όλγα, την Ραχήλ και την Ζωή Κωνσταντοπούλου, αυτά τα νούμερα της κυβέρνησης Τσίπρα, που τα φάγαμε 8 μήνες στη μάπα.
Σε πολύ δυνατή φάση, από πλευράς ψυχολογίας, βρίσκεται ο ΠΑΟΚ. Επόμενο μετά από ένα σερί τριών νικών, δύο ματς εκτός έδρας, δύο τρίποντα με ανατροπή του σκορ. Ίσως η ιδανική στιγμή που υποδέχεται την Κυριακή τον Ολυμπιακό.
Ο αποδυτηριάκιας έχει αυτό το ελάττωμα. Να λέει αλήθειες. Δεν φταίω. Μ' αυτό το κουσούρι γεννήθηκα. Να είμαι δύσκολος στη σπάτουλα. Έτσι, λοιπόν, όταν πιάνω στο στυλό να γράψω, βγαίνουν αλήθειες, όχι απλά «προσωπικές απόψεις».
Έπαιρναν σε κάθε αγώνα 600 εισιτήρια οι νταήδες της εξέδρας, αυτοί οι 120-170, όχι περισσότεροι, λοχαγοί και επιλοχίες των χούλιγκαν, και τα πουλούσαν για πάρτη τους. Και οι ίδιοι έμπαιναν στο ΟΑΚΑ νταηλίκι.