Αφού «μαγειρεύθηκε» τρεις εβδομάδες στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ η υπόθεση του αγώνα Ολυμπιακού-Βέροια με ψήφους 2-1 δεν πέρασε η έφεση του ποδοσφαιρικού εισαγγελέα και απαλλάχθηκε η επαρχιακή ΠΑΕ.
Ένας επαγγελματίας όταν απευθύνεται στον κόσμο και δεν είναι πολιτικός, επόμενο να ρετουσάρει τις κουβέντες του. Να τις σιδερώνει, να προσέχει τι λέει, και για να μην εκτεθεί, και γιατί στο φινάλε η δουλειά του δεν μετριέται με την παπαρολογία.
Σεμνός εμφανίστηκε στην παρουσίασή του από τον Ολυμπιακό ο νέος προπονητής του Μάρκο Σύλβα. Κουβέντες μετρημένες, όχι λόγια παχειά και τρελλά. Τα φύλλα του Ολυμπιακού, βέβαια, έτσι ή, αλλοιώς θα κάνουν τη δουλειά τους, με τίτλους πανηγυρικούς για πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες που λέει και το επαναστατικό άσμα.
Επαναλαμβάνω ότι αυτό που συμβαίνει στον ΠΑΟΚ με την ευθύνη του Ιβάν Σαββίδη δεν συνηθίζεται σε μια σύγχρονη ΠΑΕ. Ο προπονητής της ομάδας, να μην έχει ανεξαρτησία πρωτοβουλιών και κινήσεων από τη μία και από την άλλη να μην είναι υπόλογος στον μεγαλομέτοχο, στον πρόεδρο της ΠΑΕ, αλλά σε... συνάδελφό του.
Είναι απατεώνας ο προπονητής που ζητάει αποτέλεσμα από τους παίκτες του στα πρώτα κιόλας φιλικά ματσάκια. Έρχεται στην ομάδα ο κύριος και επειδή δεν αισθάνεται σιγουριά, επειδή θέλει να κερδίσει την εξέδρα, κυνηγάει τη νίκη. Ένας τέτοιος προπονητής είναι επικίνδυνος.
Όταν η ορχήστρα παίζει σε ρυθμούς τάγκο είσαι μαλάκας και θα γίνεις ρεζίλης να σηκωθείς στην πίστα να χορέψεις τσα-τσα και καλαματιανό. Κι όταν τα όργανα αρχίζουν να βαράνε ροκ εν ρολ θα γελάει όλο το μαγαζί αν εσύ κάργα στη μαστούρα σου το ρίξεις στο χασάπικο και το ζεϊμπέκικο.
Δεν χρειάζεται να είσαι βοηθός προφήτη για να καταλάβεις πόσο θα αλλάξει, πόσο έχει αρχίσει κιόλας να αλλάζει η ζωή του μέσου Έλληνα, με το ζόρι το οικονομικό. Δεν υπάρχουν λεφτά, αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Άσε τις εφημερίδες του Ολυμπιακού που.. αποθεώνουν τον νέο προπονητή τους, τον Μάρκο Σύλβα. Φοβερά πράγματα. Απίθανα πράγματα. Κάνουν σα να έλθει στο λιμάνι ο Μουρίνιο, όταν τελικά το παλληκάρι ξεμπέρδεψε από την Σπόρτιγκ Λισαβώνος.
Το πρόβλημα του Παναθηναϊκού είναι στην άμυνα. Γνωστό. Πασίγνωστο. Πήραν το θηρίο τον Ταϋλαρίδη και έναν ακόμα σέντερ-μπακ, τον Ισπανό Σέρχιο Σάντσες στη θέση του Σίντελφεντ. Όποιος πει ότι κάλυψε το κενό είναι εκτός θέματος.
Κτίζεται ο νέος ΠΑΟΚ. Καμμία αντίρρηση. Τι, όμως, είναι αυτό που κτίζεται είναι άγνωστο. Φαντάζομαι ότι ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ παρακολουθεί την ανοικοδόμηση. Εμείς οι απ' έξω πλά περιμένουμε να δούμε το νέο... κτίριο που θα σηκωθεί.