ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Λεβαδειακός-Ολυμπιακός σήμερα, ματς της σούπερ ληγκ με γηπεδούχο τον πρώτο. Και φιλοξενούμενο, βέβαια, τον Ολυμπιακό. Το παιχνίδι, όμως, δεν θα γίνει στη Λιβαδειά. Για ποιο λόγο;

ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ

Κάποιος φταίει για το 2-2 με την Καμπάλα. Κάποιος. Ένας, δηλαδή. Στον Παναθηναϊκό δεν υπάρχει ομάδα, ένα καφενείο είναι, άρα ο αποκλεισμός ανήκει σε κάποιον. Ένας πρέπει να την πληρώσει. Κάποιος είναι αυτός, ποιος άλλος από τον προπονητή.
 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!-ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ Ο ΣΑΝΤΣΕΘ ΣΤΟΝ ΠΑΟ!

Οπαδοί του Παναθηναϊκού μπουκάρανε μετά το 2-2 με την Καμπάλα και τον αποκλεισμό από το γιουρόπα ληγκ. Πάλι καλά να λες, που δεν το διέκοψαν το παιχνίδι. Το κουμπί της αγανάκτησης το πατήσανε οι πονηροί με το σφύριγμα της λήξης από το κοράκι.

ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΕΣΤΙ... ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ!

Δεν υπάρχει ατυχία του Παναθηναϊκού στο 2-2 με την Καμπάλα. Δεν υπάρχει ούτε αδικία. Κι αν υπάρχει στο συγκεκριμένο παιχνίδι, έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικεί και την καντεμιά και την αδικία το ίδιο και η Καμπάλα.
 

ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ

Ναι κύριε. Σοβαρολογώ. Επειδή δεν μπορείς να φανταστείς τη σύνδεση που μπορεί να έχει ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού με την άκρως αποτυχημένη εμφάνιση του Παναθηναϊκού απέναντυ σε κάποια Καμπάλα; Γι' αυτό είμαι εδώ. Να σε ενημερώσω.

ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΚΕΦΑΛΙ Η ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ;

Να σηκώσουμε κεφάλι, είπε ο Αναστασίου. Είναι πιο ανόητο και από τις ανόητες αντιδράσεις στα γκολ της Καμπάλα, να αποκλείεσαι από τους Αζέρους και η πρώτη ατάκα σου να είναι: «Να σηκώσουμε κεφάλι».

ΜΠΕΡΓΚ ΕΣΕΙΣ, ΝΤΟΝΤΟ ΕΜΕΙΣ, ΤΕΖΑ Ο ΠΑΟ

Μετά το 0-0 στο πρώτο ματς είχα αναρωτηθεί. Ποια από τις δύο ομάδες ήταν η πιο μικρή, ο Παναθηναϊκός ή, η Καμπάλα. Τελικά, και μετά το δεύτερο ματς που τελείωσε 2-2, συγγνώμη για την αδυναμία μου, δεν έχω απάντηση.

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!

Τι είπανε τα... μπαλάκια στην κλήρωση του τσάμπιονς ληγκ; Στον όμιλο του Ολυμπιακού δώσανε δύο ομάδες μεγαλύτερου κυβισμού από τον πρωταθλητή Ελλάδος, την Μπάγερν Μονάχου και την Άρσεναλ Λονδίνου.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!

Οπωσδήποτε πάει για πρωτάθλημα η ΑΕΚ. Θέλει, δεν θέλει. Μπορεί, δεν μπορεί! Όπως το λέω. Πράγματι, μια ομάδα πιθανότατα να βρεθεί σε πορεία τίτλου ακόμα κι αν δεν είχε στόχο το πρωτάθλημα. Ακόμα κι αν υστερούσε αγωνιστικά.