ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΑ

 

Η σεξουαλική επαφή είναι μια διαδικασία, έχει κανόνες, απαιτήσεις. Δεν την βγάζεις έξω την τσουτσού και την πλακώνεις την άλλην. Οι στιγμές είναι μαγικές, εννοώ από τον άντρα εξαρτάται να τις κάνει μαγικές, μοναδικές. Αρκεί να νοιώσει κι αυτός και η άλλη ότι συμμετέχουν οι δυο τους σε ιεροτελεστία. Το πως θα συμπεριφερθεί ο αρσενικός το κανονίζει λαμβάνοντας υπ' όψιν την άλλη, όχι όπως κάτσει το έργο. Το κορμί της ορίζει τη ερωτική τ ου πυξίδα. Δεν είναι ίδιος με την θηλυκιά.

Κατ' αρχήν, απλή ιστορία για το αρσενικό να φθάσει στον οργασμό. Από την άλλη, το κορίτσι χρειάζεται να διεγερθεί, διαφορετικά δεν θα φθάσει στην κορύφωση. Γι αυτό ο κύριος δεν ξεχνά ποτέ την κλειτορίδα πριν μπουκάρει στον κόλπο. Είναι κάτι περισσότερο από το κλειδί σε μια πόρτα κλειδωμένη. Είναι το αντικλείδι, που θα απελευθερώσει εκείνα τα μηνύματα που επιτόπου αρχίζει να στέλνει ηλεκτρονικά ο εγκέφαλος της γυναίκας για να πάρει φωτιά η φουφού.

Σύμφωνοι, θα ανάψει το αιδοίο αν το χαϊδέψει, αν το φιλήσει ο άντρας και ο κόλπος επιτόπου θα γεννήσει τα υγρά της ηδονής. Δεν αγνοεί ποτέ την κλειτορίδα, στο φινάλε χριστιανός είναι, όχι μουσουλμάνος. Άλλος κόσμος το ισλάμ και επειδή οι φανατίλες του Μωάμεθ θεωρούν ότι οι γυναίκες δεν έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική ικανοποίηση, τις κόβουν την κλειτορίδα από πιτσιρίκες. Ακόμα και σήμερα είναι θεσμός στις μουσουλμανικές χώρες να αφαιρούν το ''γλωσσίδι'' στο αιδοίο των κοριτσιών 6-8 χρονών, επειδή όταν μεγαλώνουν η αποστολή τους είναι μόνο να γεννάνε παιδιά.

Στο θέμα μας. Παίζεις με την κλειτορίδα, το ''μουνοκαύλι'', το οποίο δεν το πρόσθεσε για πλάκα ο πλάστης στο πιο ευαίσθητο σημείο της Εύας. Ο μαλάκας θα πει “την πήδηξα την γκόμενα”. Το λέει έτσι, επειδή έτσι το νοιώθει. Επειδή δεν γαμάει. Το δε ρήμα γαμάω-γαμώ έχει ιερότητα και απόλυτη σχέση με τη λέξη Γάμος, δηλαδή το ευλογημένο από την εκκλησία μυστήριο, αλλά και το θεμέλιο Οικογένεια στην πορεία της ανθρωπότητας. Και φτάσαμε να θεωρούμαστε χυδαίοι αν κάνουμε χρήση της θείας λέξης γαμήσι.

Επί του θέματος. Επειδή, λοιπόν, δεν γνωρίζει την τέχνη στο γαμήσι. Επειδή ούτε καν έβαλε το μυαλουδάκι να σκεφθεί πως θα ήθελε η άλλη να την ''ψάξει'' σε κάποιες γωνιές του σώματός της. Ως γνήσιος μαλάκας, νούμερο πέντε, της κατηγορίας λεβεντομαλάκας, αυτός πηδάει, δεν γαμάει. Λες και η γυναίκα είναι ένα εμπόδιο, όχι το πλάσμα με το οποίο θα συνουσιαστεί, θα ενώσει τη δική του ουσία ζωής, τη δική του ουσία ύπαρξης με τη δική της.
“Την πήδηξα...”, σου λέει. “Της τον έχωσα...”. “Της ξέσκισα την τρύπα...”. Όχι, κύριε. Δεν ξηγιέσαι καλά όταν σκέπτεσαι μονάχα να μπεις και να αδειάσεις το σωλήνα σου. Είπαμε. Το έργο θέλει μαστοριά. Υψηλή τέχνη, αν μιλάμε για συνουσία, για απόλυτη ουσία, όχι για πήδημα.

Διαβάστε ακόμα:

Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΣΕΞ!