ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ.. ΓΑΜΟ ΤΗΣ

 

Δίπλα της ο σύζυγος κοιμόταν, περασμένα μεσάνυχτα, κι αυτή έχει κολλήσει σε μια δραματική ταινία, με άγνωστους ηθοποιούς. Ξαφνικά, από το πουθενά, οι δύο πρωταγωνιστές της κινηματογραφικής ιστορίας αρχίζουν και πετάνε τα ρούχα τους και πλακώνονται στα χάδια και τα φιλιά. Ένα άγριο και χορογραφικό σεξ, όπου ο ένας πάνω στον άλλον, με ορμητικές χειρονομίες και επιθετικές κινήσεις ρουφούν, αρπάζουν κάθε ηδονή που προσφέρουν τα κορμιά τους. .

Η Κάτια είναι αναστατωμένη, και μόνον η επιθυμία της να βρισκόταν στη θέση της πρωταγωνίστριας της ταινίας, την γεμίζει με ικανοποίηση. Αισθάνεται ζωντανή, όμως στο ξύπνημα του σώματός της δεν μπορεί να ανταποκριθεί, παρά μόνον με το χέρι. Τρίβεται έντονα ανάμεσα στα πόδια της, στο στήθος της, αγκαλιάζεται με τα χέρια της παραδομένη σε μια φαντασίωση, λες εκείνη αντί της ηθοποιού χαίρεται τις ερωτικές στιγμές του ρόλου..

Ο άνδρας της συνεχίζει να κοιμάται και η 28χρονη Κάτια κυριευμένη, πυροβολημένη από το καταιγιστικό σεξ της ταινίας που δεν λέει να σταματήσει, σηκώνεται αθόρυβα από το κρεβάτι, κλείνει πίσω της την πόρτα και κατευθύνεται στο σαλόνι. Ξαπλώνει στον καναπέ, αντίκρυ στην τηλεόραση, και παρακολουθεί το παιχνίδι στον επόμενο γύρο που συνεχίζουν άνδρας και γυναίκα της ταινίας, με πρόσωπα λες και πονάνε, λες και το αμέσως δευτερόλεπτο θα πετάξουν μακριά οι πρωτόγνωρες απολαύσεις τους. Απίθανο να συγκρατήσει την παλάμη της η Κάτια, άλλωστε ήθελε τόσο πολύ να αυτοϊκανοποιηθεί.

Δεν είχε άλλη επιλογή. Ήταν σίγουρη πως αν ξυπνούσε τον αγαπημένο της, δεν θα της χάριζε μεγαλύτερη ηδονή. Καλός και άγιος ο Ηλίας, όμως στο σεξ παραμένει στάσιμος, με συμπεριφορά αρχάριου. Ίσως διότι δεν έχει ασχοληθεί με το σπορ με την ίδια φροντίδα που κυνηγάει την επιχείρησή του, ίσως πάλι διότι η ίδια δεν έδειξε στον άνδρα της το δρόμο σε εκείνο το κομμάτι του γάμου τους που θα ολοκλήρωνε την ευτυχία τους.

Την άλλη μέρα το πρωί, μόνη στο σπίτι, η Κάτια αναπολεί την ταινία, ιδιαίτερα τις σεξουαλικές σκηνές που είχαν εγκατασταθεί στη μνήμη της... , κάτι περισσότερο, κυκλοφορούν μέσα της, με το αίμα της μαζί, αναπνέανε με την αναπνοή της. Της προέκυψε και το άλλο! Καθόλου τυχαίο με το κινηματογραφικό σεξ που την είχε συγκλονίσει. Θυμήθηκε τον Κλήμη, που τον είδε τις προάλλες, μετά από έξι χρόνια, και αμέσως τα έβαλε με τον εαυτό της. Επειδή το κτήνος της φάνηκε σχεδόν πιο ωραίος, πιο γοητευτικός από τον Ηλία, με τον οποίον είναι ήδη τρία χρόνια.

Όταν χώρισαν με τον Κλήμη, η Κάτια ένοιωσε πως, επιτέλους, γλύτωσε από έναν άνανδρο, έναν ψεύτη. Ένα κάθαρμα που αδικαιολόγητα της φερόταν βίαια, κάποιες φορές την αντιμετώπιζε και περιφρονητικά. Και το ότι τον ανεχόταν σημαίνει πως ήταν γυναίκα χωρίς προσωπικότητα, το 'χε παραδεχθεί στην αυτοκριτική της.

Στις καλές του, όμως, ο Κλήμης την πλημμύριζε από έρωτα. Μ' αυτόν στην πραγματικότητα ανακάλυψε το κορμί της, αλλά και άγνωστες χαρές που δεν τις φανταζόταν στο σμίξιμό με άνδρα. Και να, τώρα, που αυτός συνεχίζει να την ενοχλεί. Αφού έχουν χωρίσει χρόνια. Ενώ ξέρει ότι είναι παντρεμένη. Της τηλεφωνεί κάθε 3-4 μέρες σχεδόν. Πότε δήθεν αστειευόμενος, πότε χωρίς προσχήματα την φλερτάρει κανονικά. Και δεν κάνει πίσω, παρ' ό,τι δύο φορές του έκλεισε το τηλέφωνο.

Τρόμαξε! Ένοιωσε σαν απροστάτευτη αλκοολική που μετά από θεραπεία αποτοξίνωσης λυγίζει μπροστά στην πρόκληση, σ' ένα ποτήρι κρασί. Όπως πριν, μια εθισμένη, αδύναμη στο σαγηνευτικό κάλεσμα του ποτού. Τελικά, η αποχή νικιέται από τη νοσταλγική μνήμη του μπεκρή.
Αν τον είχε μπροστά της τον Κλήμη, τούτη τη στιγμή, θα παραδινόταν σ' αυτόν. Δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στον εαυτό της. Θα τον άφηνε να την κάνει ό,τι θέλει, δεν θα τον εμπόδιζε να την παρασύρει... Ίσως, μετά από χρόνια μαζί του, να έγινε κι αυτή μια παθιασμένη, μια πεινασμένη, μια χωρίς φραγμούς και ταμπού γυναίκα, όπως η κοπέλλα της ταινίας.

Κτύπησε το τηλέφωνο. Ποιος να 'ναι; Ο Κλήμης.


Διαβάστε ακόμα:

ΤΕΛΙΚΑ, ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΣΕΞ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ!