ΟΤΑΝ Η ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΙΑ...

 

Χώρισε ένας φίλος μου. Το περίμενα. Δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με την επαγγελματική απογείωση της συζύγου του. Αυτός ήταν σταθερά στάσιμος εδώ και χρόνια, άρα είχε καθοδική πορεία και ήταν στη σκιά της γυναίκας του. Δύσκολο να το αντέξει αυτό.

Το διαζύγιο ήταν η μοιραία κατάληξη γάμου, μετά από συναρπαστικό έρωτα. Ποιος φταίει; Δεν κατάλαβα ποτέ τούτη την ανθρώπινη κατάρα. Ποιος είναι ο ένοχος, ο υπαίτιος. Έτσι το έχουν, ότι κάποιος έχει την ευθύνη. Πρόκειται για αληθινή κατάρα του ανθρώπινου γένους. Ότι απαραιτήτως κάποιος είναι ο φταίχτης. Να τον δικάσουμε. Να του ζητήσουμε εξηγήσεις. Να τον καλέσουμε να απολογηθεί. Να του καταλογίσουμε τη ζημιά. Έτσι το έχουν. Σ' όλες τις περιπτώσεις, πάντα ένας είναι αυτός που φέρνει, που προκαλεί το κακό; 
Και γιατί, παρακαλώ, είναι κακό ένα διαζύγιο; Σύμφωνοι, δεν παντρεύεται ο άλλος για να χωρίσει. Αν, όμως, έγινε το λάθος, χωρίς απαραίτητα την ευθύνη του ενός, γιατί ο γάμος να συνεχίσει να αποτελεί μια γκέλα διαρκείας, η οποία γύρευε τι άλλο άσχημο μπορεί να επιφέρει.

Στην περίπτωση του φίλου μου δεν έγινε κανένα λάθος στο γάμο, ούτε προέκυψε θέμα ασυμφωνίας χαρακτήρων. Απλά, η καριέρα της κυρίας εκτοξεύθηκε, εξελίχθηκε αστέρι στη δουλειά της και ο σύζυγος της, ο φίλος μου, άρχισε να μη νοιώθει καλά. Από άνδρας, από τον πρώτο ρόλο εξ ορισμού στην οικογένεια, έστω από ισότιμος, εξελίχθηκε σε δευτεράτζα. Πώς, λοιπόν, να τραβήξει ομαλά ο γάμος, όταν ο κύριος είναι βιοπαλαιστής και η κυρία κάνει παντελόνι επτά φορές περισσότερα χρήματα; Και στην εργασία της χρειάζεται ταξίδια στο εξωτερικό, επαφές με επώνυμους κ.α.

Άψογη η συμπεριφορά της κυρίας συζύγου. Αυτό, όμως, δεν ήταν αρκετό να καλύψει ψυχολογικά τον σύζυγο. Το τελευταίο που σκεπτόταν η successful σύζυγος ήταν το διαζύγιο και ούτε στιγμή έδειχνε ότι, από πλευράς της, κάτι άλλαξε στη ζωή του ζευγαριού. Είναι, όμως, ειλικρινής αυτή η στάση της, αναρωτιόταν βασανιστικά ο σύζυγος. Κι αν πράγματι η κυρία δεν έχει απαξιώσει τον σύζυγο, χωρίς να του το δείχνει κατάμουτρα, να που εκείνος αισθανόταν να κυκλοφορεί σε διαφορετικό σκηνικό έγγαμης συμβίωσης.

Η Χίλαρυ Σουώγκ και η (φώτο με την Τζένιφερ Άνιστον) Ριζ Ουϊδερσπουν χώρισαν από τους άντρες τους, επίσης ηθοποιοί. Βιάστηκαν να παντρευτούν οι κυρίες πριν γίνουν φίρμες. Οσκαρούχες. Πήραν Όσκαρ με την αξία τους διότι αξίζουν, είναι τεράστια ταλέντα. Από την άλλη, οι σύζυγοι έμειναν σε δεύτερο πλάνο, όχι σε ρόλους πρωταγωνιστικούς και δυνατούς. Ο Τσαντ Λώου της Σουώγκ και ο Ράιαν Φίλιπ της Ριζ Ουϊδερσπουν. Καμία έκπληξη ο πρώτος να πέσει στο αλκοόλ και ο δεύτερος στο ναρκωτικό. Αναφέρουμε έτσι, δυο περιπτώσεις από το Χόλυγουντ.

Δεν βγάζουμε κακίες. Δεν μιλάμε κυνικά. Θα ήταν έκπληξη να μην έπιαναν κορυφή αυτά τα δυο κορίτσια, με τις τεράστιες δυνατότητες. Η Ριζ Ουϊδερσπουν και η Χίλαρυ Σουώγκ. Δεν είναι κορόιδα οι σκηνοθέτες και οι παραγωγοί του Χόλυγουντ να παίξουν το όνομά τους και και οι παραγωγοί τα πακέτα τους σε αμφισβητούμενα ονόματα.

Και σκέπτεσαι εσύ ο απ’ έξω από τον χορό του Ησαϊα. Δεν θα πέσει σε λούκι ο γάμος της άσημης που θα γίνει διάσημη; Ρίσκο να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά, όπως συνέβη με τις δυο κυρίες, με άντρες οι οποίοι πιθανότατα θα παρέμεναν στην ίδια πορεία και μετά το στεφάνι. Οι δυο γυναίκες αμείβονται με εκατομμύρια δολάρια η κάθε μια για έκαστη ταινία, ενώ οι άνδρες υπογράφουν συμβόλαια για κάποιες χιλιάδες. Δεν αγνοούνται αυτά. Με τίποτα. Δεν το διώχνεις αυτό το δηλητήριο έξω από το γάμο.

Κάπως έτσι χάλασε και το έργο στον φίλο μου.

Διαβαστε ακομα:

ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΣΤΑ ΣΦΗΝΑΚΙΑ