ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΛΟΥΚΡΗΤΙΑΣ

 

Ζωγραφίζει έναν πίνακα σε ξύλο, ύψος 7 μέτρων(!) και από τον τίτλο αντιλαμβάνεσαι την ευλαβικότητά του. Είναι “Η Ανάληψη της Παρθένου”, παραγγελιά από εκκλησία της Βενετίας. Ο πίνακας τοποθετήθηκε στην Αγία Τράπεζα του ναού. Ο Τιτσιάνο, ο μέγας ζωγράφος της Αναγέννησης, πάλι παραγγελιά, έφτιαξε σε μουσαμά για λογαριασμό της βασιλικής Αυλής του Ουρμπίνο την “Αφροδίτη του Ουρμπίνο”, όπου βλέπεις την θεά να έχει το χέρι της πάνω στο αιδοίο της. Είπες κάτι;

Ουδείς διανοήθηκε να χαρακτηρίσει τολμηρό και πορνογραφικό αυτόν τον υπέρτατης αξίας καλλιτέχνη, έναν ζωγράφο που έπαιζε με το χρώμα και τα έργα του μελετώνται και αναλύονται μέχρι σήμερα. Όπως επίσης απασχολεί ποια είναι η ακριβής χρονολογία της γέννησής του. Έχουν γίνει ατελείωτοι υπολογισμοί προκειμένου να διαπιστωθεί πότε γεννήθηκε. Πέθανε 27 Αυγούστου, σα σήμερα, το 1576 στη Βενετία, όπου και γεννήθηκε. Λέγεται από πανούκλα, ότι ήταν κι αυτός θύμα της επιδημίας της πανώλης.

Δεν υπάρχει πορνό τέχνη, υπάρχουν πορνό θεατές, πορνό αναγνώστες. Ορμάει ο Ταρκύνιος ο αποκαλούμενος Περήφανος να βιάσει την Λουκρητία, εντελώς ξεβράκωτη στο κρεβάτι της. Βλέπεις τον πίνακα “Ταρκύνιος και Λουκρητία” και το τελευταίο που θα αισθανθείς είναι ο σεξουαλικός ερεθισμός.

Δεν είναι διαπιστωμένο αυτό που υποστηρίζεται, ότι από το ατελιέ του Tiziano Vecellio είχε περάσει ως μαθητής του ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος.

Διαβάστε ακόμα:

Λεσβία έγινε, όχι όμως Μαν