ΤΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΤΗΣ TV ΖΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ

 

Η Φαίη Σκορδά τούτο και το άλλο. Η Φαίη Σκορδά παρούσα στα εγκαίνια τάδε, και στα βαφτίσια της κορούλας του δείνα. Η Φαίη Σκορδά βόλτα με τα παιδιά της, η Φαίη Σκορδά για καφέ με φίλη της.

Ποια είναι η κυρία Φαίη Σκορδά; Παρουσιάστρια είναι πρωϊνατζού. Και βλέπουν την εκπομπή της πολλοί; Σίγουρα πολύ λιγώτεροι απ' αυτούς που την διαβάζουν. Όχι ότι η ίδια γράφει σχόλια και άρθρα. Την διαβάζουν για την εκτός τηλεόρασης... κοινωνική της δραστηριότητα. Και μπανίζει ο κοσμάκης φωτογραφίες της παρουσιάστριας στην παραλία, στο σουπερμάρκετ, στο δρόμο, σε επίδειξη μόδας, σε γυμναστήριο.

Δεν είναι μόνο η κυρία Σκορδά αγαπημένη των μήντια. Για κάθε κυρία πρωϊνατζού, ξανθιά κι όχι, εκπομπάρχισσα ή πανελίστρια, γίνεται χαμός με ρεπορτάζ ατέλειωτα, κι όχι σχετικά με τη... δημοσιογραφική τους δουλειά.
“Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι”. Αυτό είχε πει ο Πέτρος Κωστόπουλος για τα πρωϊνάδικα της τηλεόρασης. Υπ' όψιν ότι για ένα φεγγάρι και ο ίδιος ήταν πρωινατζής. Και μ' αυτά που είπε ο άνθρωπος μάλλον βάζει τα πράγματα στη θέση τους. ''Ποια πρωινά, μιλάμε για τα ψίχουλα της τηλεθέασης, στην πραγματικότητα για μια ανύπαρκτη ιστορία''.

Κι όμως κάθε χρόνο, κι όλο το χρόνο, τα μέσα λυσάνε με τα πρωινά, με τον ανταγωνισμό των πρωινών, λες και βρισκόμαστε την εποχή της Ρούλας Κορομηλά και της Ελένης Μενεγάκη. Ίδιο σκηνικό.

Να σου πω τι λέει ο Πέτρος Κωστόπουλος, και αξίζει τον κόπο η άποψη του: Από το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι τηλεόραση βλέπουν ελάχιστοι, πολύ λιγώτεροι απ' όσους το απόγευμα και ακόμα πολύ λιγώτεροι μεταμεσονύχτια. Ασήμαντη, λοιπόν, η τηλεθέαση στα πρωινά, 7 με 10 η ώρα, πολύ κάτω από το ένα τρίτο της τηλεθέασης στα δελτία ειδήσεων. Και πιο χαμηλά από την ζώνη prime time. Το δε late night έχει διπλάσια τηλεθέαση από τα πρωινά.

Ακόμα, τα πρωινά τα βλέπει το μικρότερο δυναμικό κομμάτι πληθυσμού, γι' αυτό είναι προσαρμοσμένα στην νοικοκυρά! Γι' αυτό οι διαφημίσεις είναι πιο φτηνιάρικες. Οι μεγάλες καμπάνιες αρχίζουν από αργά το απόγευμα. Γιατί; Επειδή αυτοί που βλέπουν πρωινά είναι κοινό που ζει κατ' εξοχήν εκτός κοινωνίας. Και πόλεμος να γίνει εκείνη την ώρα στα ελληνικά πρωινά παίζουν την τρέσα της Καινούργιου ή τα νύχια της Τέτας. Αυτό δεν συμβαίνει με τα πρωινά στο εξωτερικό.

Θεωρώ τερατώδη τη σημασία που δίνεται στα συμβαίνοντα στην πρωινή ζώνη. Ρεύτηκε ο Λιάγκας, έκλασε ο Κωστόπουλος, είπε μια ακόμα παπαριά η Σταμάτη, έφαγε σαβούρα ο έτσι, αυτό είναι το περιεχόμενο. Ε, δεν είναι τρελό το πως νοιάζονται τα ΜΜΕ για μια ζώνη που βλέπουν λίγοι;

Πολύ κακό για το τίποτα. Οι πιο πολλοί βλέπουν κομμάτια των πρωινών μέσα από τα βίντεο που αναπαράγουν ιστοσελίδες και οι επόμενες εκπομπές. Δεν έχουν τίποτα άλλο να γράψουν πρωί πρωί σε μια νεκρή από showbiz χώρα, οπότε αναμασάνε το τίποτα. Το απόλυτο τίποτα''.

Στη φώτο τα (πρώην και τηλεοπτικά) ζευγάρια Πέτρος Κωστόπουλος- Τζένη Μπαλατσινού και Γιώργος Λιάγκας- Φαίη Σκορδά, όταν ανταγωνιζόντουσαν με πρωϊνό στο μέγκα και στον αντένα

Διαβάστε ακόμα:

Η ΦΤΗΝΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΦΤΗΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ