ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ, Η... ΛΥΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΥΓΙΕΣ

 
Κι όμως υπάρχουν διάσημοι που γράφουν στις κάλτσες τους τα λεγόμενα social media. Δεν τα έχουν ανάγκη μόνο, αλλά και θεωρούν σχεδόν ηλιθιότητα να χάνουν χρόνο μ' αυτά. Δηλαδή, τι; Σοβαρός άνθρωπος να ανοίξει λογαριασμό και να δημοσιοποιεί κάθε τι που αφορά την προσωπική του καθημερινότητα; Και μετά να διαμαρτύρεται γιατί ένα περιοδικό π.χ. παραβιάζει την προσωπική του ζωή.
Υπάρχουν, λοιπόν, καλλιτέχνες παγκόσμιοι, των οποίων η καριέρα τους είναι απόλυτα συνδεδεμένη και ταυτισμένη με τη δημοσιότητα, αλλά δεν έχουν καμιά παρτίδα με τα twitter και τα instagram. Για ποιο λόγο; Να απευθύνονται σε άγνωστους, λες και είναι κολλητοί τους κι αυτοί να παρλάρουν τη μια ανοησία κάπακι μετά την άλλη.
Η επικοινωνία με νόημα, με ουσία και περιεχόμενο δεν γίνεται μέσα από τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που λένε. Είναι διαπιστωμένο πέρα για πέρα ότι μέσα από τα καλώδια λέγονται μόνο σαχλαμάρες. Πολύ μικρό, σχεδόν μηδενικό είναι το ποσοστό ατόμων που λένε κάτι που αξίζει τον κόπο. Άσε ότι όλοι σχεδόν εκφράζονται έτσι όπως δεν το κάνουν στην αληθινή τους ζωή.
Ακριβώς!  Ένα δήθεν παίζει στα social media. Και μια φτήνεια, μια προστυχιά, έστω κι αν λείπει το άσεμνο, το χυδαίο. Στη φώτο η Αντζελίνα Ζολί απουσιάζει από το διαδύκτιο. Όχι σαν κάτι άλλες που σε συνεργασία με πολυεθνικές για την κονόμα έχουν ανοίξει νταραβέρι με ''ακολούθους'' και τους ενημερώνουν τι φοράνε, τι κρέμα χρησιμοποιούν κλπ κλπ.
Διαβαστε ακομα:

Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ