ΤΟΝ ΓΕΡΑΚΟ ΕΙΔΕ, ΟΧΙ ΤΗΝ ΘΕΟΓΚΟΜΕΝΑ

 
Υπάρχουν κάποιοι τύποι στην πόλη οι απόλυτα γραφικοί. Δεν είναι σίγουρο πως ένας απ' αυτούς είναι ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος, όσο κι αν δίνει τέτοια εντύπωση. Ταλαντούχος, αξιόλογος, και τα κείμενα του στην εφημερίδα έχουν υψηλό ενδιαφέρον, άλλωστε είμαι αναγνώστης του. Τι συμβαίνει, να το πούμε με την ευκαιρία. Άτομα με αξία, σημαντικοί και  αξιοσέβαστοι κυκλοφορούν με τα ελαττώματα τους. 
Αυτή είναι η γραφικότητα τους. Και δεν οφείλεται στη μανία του «φαίνεσθαι», του «υπάρχειν», ότι είμαι κι εγώ εδώ. Γραφικός είναι αυτός που «γράφει». Που περνάει στον κόσμο η ιδιαιτερότητα του.
Ο συγκεκριμένος λογοτέχνης Τατσόπουλος, πριν ενταχθεί στη ΝΔ, είχε εκλεγεί βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Και τότε έγινε γνωστός ''πλατιά'', όπως λένε οι κουλτουριάρηδες αριστεροί. Βγήκε στα κανάλια κι έλεγε τούτο και το άλλο. Θυμάμαι το σχόλιο του Τατσόπουλου για τον σύντροφο Μανώλη Γλέζο. Μοιάζει, είχε πει, με τον γεράκο στο έργο του Αστερίξ που είχε την θεογκόμενα. Υπ’ όψιν ότι στο σινεμά την θεογκόμενα είχε παίξει η πρώην σύζυγος του Κριστιάν Καρεμπέ, η θεϊκή Αντριάνα Σκλεναρίκοβα (φωτό, στην ταινία με το ...γεράκο).

Από την Χρυσή Αυγή τον είχαν βγάλει αδελφή τον Πέτρου Τατσόπουλο κι αυτός, παντρεμένος άνθρωπος με δυο παιδιά, είχε πει: ''Εγώ έχω πάει με τις μισές γυναίκες της Αθήνας''. Ο Πειραιάς είχε γλυτώσει. Και αφού είναι κοκοράκι γιατί ασχολείται με τον Γλέζο, με τον γεράκο κι όχι την θεογκόμενα;

 

Ταίριαζε στο κόμμα του Τσίπρα ο Πέτρος Τατσόπουλος. Καλλιτέχνης άνθρωπος, της κουλτούρας γενικά και της επαναστάτης. Στο κόμμα, στα χρόνια του πρώην Συνασπισμού, ο καθένας είχε την άποψή του. Την προσωπική του ιδεολογική ιδιαιτερότητα. Μετά φύσηξαν οι άνεμοι, με την καραξεφτύλα του δίδυμου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, και ο σύριζας πήρε τα επάνω του. Από 3 - 3,5% το κόμμα πήγαινε γκανιάν για κυβέρνηση κι είπανε να ξεφορτώσουμε τους ''γραφικούς', μας κάνουν ζημιά.


Γεννήθηκε στο Ρέθυμνο Δεκέμβριο του 1959 ο Πέτρος Τατσόπουλος, συγγραφέας μεν αλλά και με πέννα δημοσιογραφική στο γραφτό του.

Διαβαστε ακομα:

ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ, ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΑ Η ΖΩΗ ΤΟΥ